V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vieläkö tästä jaksetaan jauhaa?Tässä jouluna katselin, että ihan yhtä paljon ihmisiä oli s ryhmän kaupoissa, kuten ennekin, joten ei vaikuta muutaman palstakiihkoilijan boikottirummutus ketjun tulokseen millään tavalla. Itsekin jatkan ihan normaalisti asiointia s-ryhmän kaupoissa, koska se vaan on mulle kannattavampaa, kuin k-ryhmään keskittäminen.
Ja ihan turhaan tuutte nilittämään. Sotaankin tarvitaan aina kaksi, joten ei yksi maa tai alue ole yksin vastuussa siiviilien kuolemista.
Käyn huomenna varmaan cittarissa. Tänään prisma olin niin täynnä väkeä, ettei meinannut sekaan mahtua.
Tarvitsisitko halin?Sekaan et mahtunut juhlistamaan juutalaisvihaa ja hurraamaan terrorismille.
Silläkö se S-Ryhmän rasistinen ele juutalaisia & israelilaisia kohtaan loppuu ja peruvat terroristien puolella olemisen ja tulevat ulostulossa pahoittelemaan että lähtivät mukaan Hamasin disninformaatio propaganda kampanjaan.Tarvitsisitko halin?
Vieläkö tästä jaksetaan jauhaa?Tässä jouluna katselin, että ihan yhtä paljon ihmisiä oli s ryhmän kaupoissa, kuten ennekin, joten ei vaikuta muutaman palstakiihkoilijan boikottirummutus ketjun tulokseen millään tavalla. Itsekin jatkan ihan normaalisti asiointia s-ryhmän kaupoissa, koska se vaan on mulle kannattavampaa, kuin k-ryhmään keskittäminen.
Ja ihan turhaan tuutte nilittämään. Sotaankin tarvitaan aina kaksi, joten ei yksi maa tai alue ole yksin vastuussa siiviilien kuolemista.
TämäOn kaksi täysin eri asiaa.
Tapetaanko siviilejä tahallaan (Venäjä, Hamas & palestiina)
Vai
Siviilejä kuolee aina sodassa, vaikka niitä yritettäsiin välttää kaikin keinoin (Israel).
Mielestäni noissa on todella suuri ero.