SAIRASTA! Etsin koko ajan jälkiä siitä, että mies pettää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vainoharhainenko!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vainoharhainenko!?

Vieras
Enkä vieläkään ole mitään löytänyt.
Laitoin jopa hänen puhelimeensa soitonsiirron, jonka olisi pitänyt ohjata kaikki hänelle tulevat puhelut mun kännyyn, mutta ei ilmeisesti oikein pelittänyt tuo toiminto (JA HYVÄ NIIN).

Mies on joskus suhteemme alussa kiehnännyt muitten naisten kans,
ja muutoinkin ollut epärehellinen. Luottamuspulaa oli paljon.

Nyt asiat sinänsä kunnossa, eikä mitään hätää ole,
tiedän kyllä, että mies on muuttunut, eikä pettäisi minua, mutta mistä sitä koskaan voi olla varma? Sairastun varmaan kohta ihan oikeasti, enkä erota enää totuutta valheesta/kuvitelmasta.

Mä en tiedä miten tästä pääsee eroon. :( :( Tää on kamalaa, tiedän että ensinnäkin miestäni kohtaan, mutta on tämä raskasta itsellenikin! Asiasta on puhuttu miehen kanssa paljonkin, siis uskollisuudesta, luottamuksesta, pettämisestä ja siitä kuinka väärin se on... Mun hankala luottaa, jne.

Mä luulisin, että sitten JOS kumppani pettää, kyllä ne merkit huomaa jos pitää silmät auki. Ja se ei tarkoita sitä, että jokainen asia tutkitaan, vaan toisen käytöksestä.. Onko tää alkanut milloin tää sun syynääminen?

Hankala tilanne :hug:
Tuossa on nyt vaarana se, että suhde kaatuu tuohon mainitsemaasi vainoharhaisuuteen. Mulla on hieman samantyyppisiä kokemuksia exästä ja se oli todella henkisesti rasittavaa. Joskin hän osoittautui epäilyjeni "arvoiseksi" :/

Mä en muista tarkalleen, että milloin tää syynääminen on alkanut. :/
Alkujaan silloin suhteemme alussa, kun epäilykset miehen temppuilusta olivat todella vahvat - ja epäilykset osuivat oikeaan. Tosin mies ei ole koskaan fyysisesti pettänyt, mutta lähetellyt "ällöjä" viestejä niin sähköpostitse kuin puhelimellakin, käynyt kahvilla jne... Hyi, kun alkoi taas puistattaa, vaikka tästäkin aikaa useita, useita vuosia.

Meillä taas mitään erityistä ei ole, miksi pitäisi epäillä. Siis ei ole käyttäytynyt kummallisesti tai mitään muutakaan, asiat hyvin ja normaalisti. Niin silti mun pääni sisällä joku lietsoo tällaista vainoharhaista toimintaa. :ashamed: :'(

MIIA, paljon voimia sinulle!!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Meillä taas mitään erityistä ei ole, miksi pitäisi epäillä. Siis ei ole käyttäytynyt kummallisesti tai mitään muutakaan, asiat hyvin ja normaalisti. Niin silti mun pääni sisällä joku lietsoo tällaista vainoharhaista toimintaa. :ashamed: :'(

MIIA, paljon voimia sinulle!!! :hug:

Mä ymmärrän sua :hug: Kyllä mullakin sellainen pelko on takaraivossa, sillä mies oli muutama vuosi sitten soitellu jollekkin naiselle yöllä olohuoneessa kun mä nukuin makkarissa :( Noh, se asia sovittiin mutta luottamus ei ole ihan 100%. Mutta sen kanssa täytyy vaan elää, en voi työntää miestäni nurkkaan ja vahdata jokaista hänen liikettään. Tänään hän menee työpaikan pikkujouluihin ja kyllä mä salaa mielessäni mietin, mitä siellä tapahtuu, sillä mulla ei ole juuri minkäänlaista käsitystä siitä, miten mies yleensä käyttäytyy humalassa.. Ei se onneksi sellanen flirtti ole ainakaan selvinpäin :D Ajan kanssa se luottamus on paljonkin kasvanut siitä muutaman vuoden takaisesta, ja 99% varmuudella voin sanoa, ettei mies mitään sellaista tekisi, mikä mua loukkaisi. Kai se on oppinut kantapään kautta, että valheista jää aina kiinni :)

Yhteistyössä