Sairaslomalle väsymyksen takia

Onko kellään muulla vastaavanlaista tilannetta...olen viikolla 25 ja ollut reilun viikon jo sairaslomalla unettomuuden ja hirveän väsymyksen takia. Huomenna taas lääkäri ja erittäin todennäköisesti sairasloma jatkuu. Nyt lisäksi olen huomannut, että kun teen hiemankin raskaampaa esim. imuroin, niin jo se käy mahaan. Työkseni teen fyysisesti raskasta hommaa, joka vaatii melkein jatkuvaa seisomista ja painavien tavaroiden nostelua. Tympii olla kotona mutta kun töissäkään ei jaksa :(

Heips, samassa veneessä ollaan. Viime kuun vaihteessa sain viikon saikkua raskauteen liittyvään uupumukseen ja väsymykseen. Ja taas sunnuntaina kävin kesken työpäivän hakemassa sille ja maanantaille saikun. Työssä joudun pitämään pystyssä erityislastenkotia eli työhön kuuluu äänenkäyttö, tarkkaavaisuus,keittiötyöt ja siivoaminen, lasten kans touhuaminen, pyörätuolilasten nostelu... Mulla ei kyllä tympäse kotonaolo, se vain tympii ko ei meinaa pystyä kotonakaan mitään tekemään. Tiskikoneenkin tyhjennyksen jälkeen pitää ottaa tunnin päikkärit. Mieli tekis siivoilla ja kunnostaa paikkoja vauvaa varten.

T: pörrö ja vauva 25+3

jeps, mulla kun siis on töidenkin suhteen motivaatio ihan hukassa, tietenkään kun ei mitään pysty/jaksa tehdä niin ei sitä kovin kauheasti jaksa edes yrittää...noh, saas nähdä millasen loman lekuri huomenna kirjottaa, tympäsee tuo lääkärilläkin jatkuvaan juokseminen |O

Sissuli, kiitos :flower:

Niin, mullakin. JOulusta saakka ollu motivaatio hukassa koko paikkaan. Tuntuu ettei siellä mikään toimi,lakia kierretään yms. En ottanu sinne vakipaikkaa sillon jouluna.... tahtoo mahdl. kaus pois koko talosta. Pian.

Ja hölmöä tuo, kun lääkärit uskovat, että mulla on paniikkihäiriö. Aina kun tulee se olo niin menen päivystykseen ja istun siellä sen 6-7 tuntia ja saan saikkua :| Mutta joo tylsäksihän se kävis jos ne laittas suoraan työkiellon.

Yhteistyössä