Sairaslomalla lapsi hoitoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höpö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jep. Vein muksut hoitoon kun miehen kanssa oltiin kovasti flunssassa. Kun esikkokin sairastui, appi tuli onneksi hätiin. Olis sairastusaika varmasti tuplaantunut jos olis ikiliikkuja-vilperi-kuopuksen perässä joutunut juoksemaan, ja vauhtihan olis muksulla vaan lisääntynyt kun ei olis päässy ulos riekkumaan ollenkaan... :whistle:

Mies on reissussa, et mun se pitäs viedä, mutta toisaalta, täytyishän mun jokatapauksessa hakea saikkua ja viedä lappu töihin. Ajattelin van että mitähän se hoitaja tuumaa kun tuo silti lapsen hoitoon ja menee kotiin nukkumaan....

Alkuperäinen kirjoittaja höpö:
Mies on reissussa, et mun se pitäs viedä, mutta toisaalta, täytyishän mun jokatapauksessa hakea saikkua ja viedä lappu töihin. Ajattelin van että mitähän se hoitaja tuumaa kun tuo silti lapsen hoitoon ja menee kotiin nukkumaan....

No ei kai sen hoitajan tarvi tietää, mihin sä oot menossa, töihin vai kotiin nukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö:

No ei kai sen hoitajan tarvi tietää, mihin sä oot menossa, töihin vai kotiin nukkumaan.

No tuskinpa sitä voisin tai edes haluaisin salatakaan. Enkä kyllä tapaa jäädä saikulle ennenkuin todella kovassa kuumeessa, että kyllä musta sillon tapaa nähdä kilometrin päähän et oon kipeenä.
Mutta jospa en tulis ollenkaan, tänään vaan on ollu lämpöö ja särkeny jäseniä, eniten pelkään et tarttuu tyttöön.

Yhteistyössä