V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meillä työnantaja vaatii vaimon työpaikalta todistuksen että on ollut töissä silloin kun olen ollut kotona hoitamassa lasta.
ei työnantaja paljon luota työntekijöihin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meillä työnantaja vaatii vaimon työpaikalta todistuksen että on ollut töissä silloin kun olen ollut kotona hoitamassa lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Meillä työnantaja vaatii vaimon työpaikalta todistuksen että on ollut töissä silloin kun olen ollut kotona hoitamassa lasta.
ei työnantaja paljon luota työntekijöihin
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:"Tilapäistä hoitovapaata voi käyttää vain toinen vanhemmista kerrallaan."
Alkuperäinen kirjoittaja Tarletta:Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:"Tilapäistä hoitovapaata voi käyttää vain toinen vanhemmista kerrallaan."
Uskon, että on ihan laillista tulkita tämä niin, että samana päivänä samaan aikaan saman lapsen hoitamista varten eivät saa molemmat vanhemmat olla kotona. Mutta siis jos toinen on töissä ja toinen kotona niin kummallakin on lakisääteiset kolme palkallista sairaanlapsen hoitopäivää, eli yhteensä kuusi päivää viikonloput mukaan luettuna.
mä en ainakaan siitä kärsi mitenkään jos joku niin tekis,mut jotkut on herkkiä pilkun viilajia
tätä ehdotin, mutta sanoi... ettei mieskään saa olla sitä 4pv palkallisella vapaalla.ELi jos minä olen jo ollut 3pv kotona, niin mies ei saa jatkaa siitä.Ihmeellistä tämä. mihin minä sen veisin kipeänä?