Sairas naapuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sick
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sick

Vieras
Mulla on sairas naapuri. Olen niin tyhmä kun en mennyt heti poliisille.
Tunkenut mun asuntoon ja oikein kertoi sen, penkoo roskikset, kyylää verhojen välistä, tutkii varastot, saunat, kaiken.

Epäilen vielä sairaampaa. Hyi helvetti!

[QUOTE="vieras";26329136]miten se pääsee teille tai teidän varastoon?[/QUOTE]

Sanopa se! Sen täytyy tietää a) että isännöitsijä tulossa, b) olla vastassa, c) tarinoida paskaa :/

Itse ilmoitti käyneensä täällä isännöitsijän kanssa ja kyseisellä naapurilla ei ole MITÄÄN asiaa mun asuntoon.

Oloni ollut ahdisteltu muutenkin täällä asuessa. Epäilen siitä nykyään vielä sairaampaa, mitä en halua julkistaa, koska siitä ei ole varmuutta mutta noista on, että käynyt täällä luvatta, penkonut mun varaston (oma moka, ei lukkoa mulla mut silti), kellarit, saunat (yleinen).... roskikset...

Huah

Ja sinä olet jo kysynyt isännöitsijältä, oliko naapuri hänen kanssaan asunnossasi?

No en ole! Nyt vaihtunut koko firma, mutta eiköhän se täällä ollut kun kertoili mitä tekivät pattereille eli sen mitä pitikin.
Menin jotenkin niin hämilleni, etten tajunnut kysyä HETI mistään mitään.

Tuo kuvaa jopa mun polkupyörää. Siis valokuvaa :headwall:

Huh. Mulla tulis varmaan semmoinen olo, että pitää desinfioida koko asunto moisen tupatarkastajan jäljiltä. Sairas tyyppi, jos tunkee naapuriin, vaikka mitään syytä ei ole.

Yhteistyössä