sairaanhotajien palkkavaatimukseta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hoitaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hoitaja

Vieras
mä en ymmärrä miks täällä vouhkataan niin kauheesti tosta sairaanhoitajien palkka vaatimuksesta? oottakaapa parikuukautta niin paperi menee lakkoon, silloin ei kukaan täälläkään mitään päivittele vaikka paperilaiset saa jo nyt huimasti suurempaa palkkaa kuin hoitajat ja vähemmällä koulutuksella ja vastuulla...
ja kaikki marisijat tervetuloa kokeilemaan hoitajan työtä....

Moni muu julkisen alan tt saa vähempi, itseni mukaan luettuna.
Vastuullisessa työssä minäkin ja kouluja käynyt.
Mun mielestä muut saa tienata, mutta kiva olis itsekin saada joskus vaikka 1500 e käteen!
Nyt on tulossa pienet korotukset ja kunnanhallitus ehkä korottaa palkkaani 50 eurolla.

Alkuperäinen kirjoittaja tuttu:
Mun mielestä muut saa tienata, mutta kiva olis itsekin saada joskus vaikka 1500 e käteen!
Nyt on tulossa pienet korotukset ja kunnanhallitus ehkä korottaa palkkaani 50 eurolla.
Mutta ei kai se hoitajien tai Tehyn vika ole, jos ette ole vaatineet suurempaa korotusta?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta ei kai se hoitajien tai Tehyn vika ole, jos ette ole vaatineet suurempaa korotusta?

Onko joku sitten muita syytelly???!
Korotus tais olla 2,5 vuoden aikana 11% sekä jotain ekstraa, jopa jouluraha 270! En mä ollenkaan valita, mutta en valittais sittenkään, jos enemmän käteen jäis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onko joku sitten muita syytelly???!
Korotus tais olla 2,5 vuoden aikana 11% sekä jotain ekstraa, jopa jouluraha 270! En mä ollenkaan valita, mutta en valittais sittenkään, jos enemmän käteen jäis.

No kuule varmaan siksi että täällä palstailijat on naisia.. Eikä nainen voi sietää jos toinen nainen saa parempaa palkkaa jne.. tiedät kai.. katkeruus, kateus.

Yhteistyössä