Alkuperäinen kirjoittaja Sh-opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja anteeks nyt:mut ei susta scarlett ole hoitotyöhön, kokkina voit olla ok, mutta hoitajaks nou way![]()
Mulla tuli ihan sama mieleen aloituksen nähtyäni. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä palstailu paljastaa paljonkin millainen ihminen oikeastikin on.
Mua aivan oikiasti naurattaa tuollaiset jotka luulee tuntevansa ihmiset joidenkin nettikirjoittelujen perusteella.![]()
![]()
Naura pois, mutta palstailulla olet kertonut hyyyvin paljon itsestäsi eikä tuollainen ihminen sovi hoitotyöhön. Väitätkö tosiaan, että olet livenä kiltti kuin enkeli? :saint:
Miks sairaanhoitajan pitäisi olla kiltti kuin enkeli? Sairaanhoitajakin on vain ihminen.....
Sairaanhoitaja on palveluammatti siinä missä esim. myyjä. ja kyllä kai meistä aikuisista ihmisistä jokainen osaa työaikana käyttäytyä? Vapaa-aika on sitten erikseen.
Ja kokemusta mulla palveluammatista on jo. En ole mikään ummikko ihmisten palvelemisessa.