sairaanhoitajaksi? sisältää tyhmiä kyssäreitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos hakeutuu opiskelemaan sairaanhoitajaksi, valitaanko se erikoistumissuunta jo silloin kun opiskelemaan hakee, vai vasta myöhemmin?

Jos siis haluaa esim. leikkuriin töihin?

Tiedän että terveydenhoitajat ja kätilöopinnot on erikseen mutta mitenkä nämä muut?

Sitä paitsi nykyään sairaanhoitajille on töitä vaikka kuinka, joten voit päätyä vaikka tekemään ihan eri erikoisalalle työtä mihin aikanaan suuntasit. Eli ei tarvitse heti tietääkään mitä haluaa, pitää vaan kaikki mahdollisuudet avoimina ja on innokas aina harjoittelupaikoissa niin voi saada jalkansa oven väliin jo heti alkuvaiheessa. Keikkaile myös jos pystyt heti kun siihen tulee mahdollisuus. Itsekin olen nykyään eri erikoisalueella mihin olen suunnannut, tosin tällä hetkellä meinaan vaihtaa kokonaan alaa.

[QUOTE="vieras";26363629]Mistä saa tietää mihin voi erikoistua esimerkiksi Jyväskylässä opiskeleva sairaanhoitaja?[/QUOTE]

Löytyisiköhän koulun sivuilta toteutussuunnitelmia? Niistä näkee, mitä sivuaineita on tarjolla. Tosin kurssin nimi ei välttämättä kerro paljon, sillä esim. minun koulussani leikkurijutut on akuutti- ja kriisihoitotyön sivuaineessa...

Ja kuten sanottu, työelämässä pystyy kyllä hakemaan ihan eri suuntautumiseen kuin mitä on opiskellut.

Yhteistyössä