A
Alisa72
Vieras
Onko kukaan opiskellut sairaanhoitajaksi monimuotokoulutuksena työn ohella? Kuin usein on lähipäiviä/iltoja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä opiskelen amk:ssa aikuislinjalla sairaanhoitajaksi työn ohella.
Koulupäiviä on ma ja ti joka viikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa72:Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä opiskelen amk:ssa aikuislinjalla sairaanhoitajaksi työn ohella.
Onko ollu rankka koulutus? Miten sulla työssäoppimiset, onko palkattomia?
Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Alkuperäinen kirjoittaja Alisa72:Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä opiskelen amk:ssa aikuislinjalla sairaanhoitajaksi työn ohella.
En voisi sanoa että tähän mennessä vielä rankka. Kohta 1,5v takana. Olen saanut tehdä työssäoppimiset palkallisena mutta se riippuu paljon siitä missä tekee harjoittelut. Mulla on sattunut hyvät paikat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Alisa72:Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:Mä opiskelen amk:ssa aikuislinjalla sairaanhoitajaksi työn ohella.
Alkuperäinen kirjoittaja .....:niin pitääkö olla lähihoitaja?itsellä lukiopohja ja kiinnostaisi kovasti.pienet lapset kotona.onko turussa mahdollista??