sairaanhoitaja irtisanoudutko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
siis ootteks te oikeesti noin tyhmii että jos liitto käskee irtisanoutua niin te otatte loparit vakituisesta työstä! no kai se työttömyyskorvaus on sit parempi ku palkka, voi vaan naama venähtää 500 päivän jälkeen ku tippuu kelan rahalle ja otetaan huomioon myös miehen tulot! varmaan vielä tekee mieli uhota silloinkin?
olen hoitsu itsekkin, mutta ajattelen omilla aivoillani enkä ole tehyn talutusnuorassa....

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
siis ootteks te oikeesti noin tyhmii että jos liitto käskee irtisanoutua niin te otatte loparit vakituisesta työstä! no kai se työttömyyskorvaus on sit parempi ku palkka, voi vaan naama venähtää 500 päivän jälkeen ku tippuu kelan rahalle ja otetaan huomioon myös miehen tulot! varmaan vielä tekee mieli uhota silloinkin?
olen hoitsu itsekkin, mutta ajattelen omilla aivoillani enkä ole tehyn talutusnuorassa....

Minäkään en enää Tehyyn kuulu, mutta olen positiivisesti yllättynyt Tehyn tehokkuudesta nyt tässä työtaistelussa. Voisin jopa harkita uudelleen Tehyn riveihin siirtymistä...

Tosin minä en edes usko, että taistelu menee niin pitkälle, että irtisanoutumisiin mennään.

No ei tulis pieneen mieleenkään irtisanoutua.Niin hullu en ole! ja tuskin tämä asia edes koskee meidän sairaalaa.psykiatria on perinteisesti muutenkin lakko tilanteessa rajattu lakon ulkopuolelle, eri hommat hoituu normaalist ja meidän osastolla ei meitä tehyläisiä ole kuin kaksi

Olen määräaikainen 50% työajalla, että en menetä mitään, jos irtisanoudun. Työt eivät katoa minnekään, vaikka työtaistelu tulee. Hoitoalalla riittää töitä.

Ainakin yliopistosairaallassa irtisanoutumiset olisivat tosi paha juttu, työtä ei voi oppia päivässä tai kahdessa! Vakkarit veisivät mukanaan kaiken tietotaidon!

hulluja ootte jos eroatte.....tänään luin lehestä niin ei ainakaan työnantaja luvannu vaikipaikkoista luopujille töitä...Että kannataa miettiä...En kuulu onneksi tehyyn enkä koskaan tuu enään kuulumakaan. |O

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä 84:
kyllä hoitajat aina duunia löytää...

no varmaan joo.. mutta ei niitä vakipaikkoja puussa kasva!

Aivan,kunnon vakipaikkaa vaikea löytää,ja itse työnantajana hetken miettisin tälläistä irtisanoutunutta työntekijää ennen palkkausta kun kortisso on jonossa muitakin tulossa tekemään töitä.

Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
hulluja ootte jos eroatte.....tänään luin lehestä niin ei ainakaan työnantaja luvannu vaikipaikkoista luopujille töitä...Että kannataa miettiä...En kuulu onneksi tehyyn enkä koskaan tuu enään kuulumakaan. |O

uhkailua, uhkailua... Itse olen TAYS:ssa töissä ja meidän osastolla on ollut koko kesän ja syksyn pulaa tekijöistä. Että miten ihmeessä irtisanoutuminen muuttaisi tilannetta? Täälaiset raskaat ja vaativat akuuttiosastot eivät vedä porukkaa, ja työt on tehtävä. Eli kyllä työnantajan keinot jää vähiin, kun miettii, mistä saa 5, 10 tai 15 hoitajaa lähteneiden tilalle/per osasto. Plus että mukana lähtee ammattitaitoa ja erikoisosaamista, jota ei opi kuin vain olemalla töissä ko. paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
No ei tulis pieneen mieleenkään irtisanoutua.Niin hullu en ole! ja tuskin tämä asia edes koskee meidän sairaalaa.psykiatria on perinteisesti muutenkin lakko tilanteessa rajattu lakon ulkopuolelle, eri hommat hoituu normaalist ja meidän osastolla ei meitä tehyläisiä ole kuin kaksi

Katso onhan sairaanhoitajissa näköjään aivoillakin varustettuja ihmisiä... :)

Ei millään pahalla, jotenkin vaan on alkanut viime aikoina tuntua, että ainakin tuolla Tehyn johdossa ne aivot on kadonneet jonnekin.

En, niin hullu en ole. Vasta sain vakipaikan enkä tod. sitä riskeeraa. Mutta en kyllä ole töissä yliopisto- enkä keskussairaalassa joten en tiedä miten irtisanomisjutut edes meitä vanhustyössä olevia koskettaa.

Yhteistyössä