vieras
Tämä on toinen tuotantokausi, ei ole uusintoja.. Oikeakin sairaala on täynnä samankaltaisia tarinoita.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kyllä mä arvostan omaakin elämääni niin paljon että en varmasti haluaisi kuolla.Alkuperäinen kirjoittaja pyöristyvä:se on elämää, mutta mieluummin kuolisin itse lapsivuoteeseen kuin antaisin lapseni kuolla
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja kaamea :O:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kyllä mä arvostan omaakin elämääni niin paljon että en varmasti haluaisi kuolla.Alkuperäinen kirjoittaja pyöristyvä:se on elämää, mutta mieluummin kuolisin itse lapsivuoteeseen kuin antaisin lapseni kuolla
Toivottavasti sulla ei ole yhtäkään lasta
Jep. Terv. synnärillä töissä ja noin käy silloin tällöin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämä on toinen tuotantokausi, ei ole uusintoja.. Oikeakin sairaala on täynnä samankaltaisia tarinoita.
Sanoiko hän että HALUAISI lapsiensa kuolevan?Alkuperäinen kirjoittaja kaamea :O:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kyllä mä arvostan omaakin elämääni niin paljon että en varmasti haluaisi kuolla.Alkuperäinen kirjoittaja pyöristyvä:se on elämää, mutta mieluummin kuolisin itse lapsivuoteeseen kuin antaisin lapseni kuolla
Oletteko idiootteja? Ei se ole mikään valinta että joko minä tai lapsi. Et sinä voi kuolemalla lasta pelastaa.Alkuperäinen kirjoittaja just:Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja kaamea :O:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:kyllä mä arvostan omaakin elämääni niin paljon että en varmasti haluaisi kuolla.Alkuperäinen kirjoittaja pyöristyvä:se on elämää, mutta mieluummin kuolisin itse lapsivuoteeseen kuin antaisin lapseni kuolla
näkihän siinä suunnilleen sen lapsen koon aika pieni oli vaikka ei kyllä ihan vauvaAlkuperäinen kirjoittaja hei mut:Lastenosastollahan voi olla myös vanhempia lapsia, mistä ap tempaisi tuon vauvan?
"pieni vainaja" voi olla myös pari-kolme-vuotias tai vaikka eskari-ikäinen, pienempiä nämä on kuin "aikuiset vainajat"