Sairaalassa tänään kuollut vauva :'(

• Viestiketjun aloittaja suruin
  • Ensimmäinen viesti
tsiisus
Alkuperäinen kirjoittaja kaamea :O:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja pyöristyvä:
se on elämää, mutta mieluummin kuolisin itse lapsivuoteeseen kuin antaisin lapseni kuolla
kyllä mä arvostan omaakin elämääni niin paljon että en varmasti haluaisi kuolla.

Toivottavasti sulla ei ole yhtäkään lasta
Sanoiko hän että HALUAISI lapsiensa kuolevan?
Ootte te kans yhtii hiton pyhmälehmii

st
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja kaamea :O:
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
Alkuperäinen kirjoittaja pyöristyvä:
se on elämää, mutta mieluummin kuolisin itse lapsivuoteeseen kuin antaisin lapseni kuolla
kyllä mä arvostan omaakin elämääni niin paljon että en varmasti haluaisi kuolla.

Toivottavasti sulla ei ole yhtäkään lasta
Peesi!
Oletteko idiootteja? Ei se ole mikään valinta että joko minä tai lapsi. Et sinä voi kuolemalla lasta pelastaa.

hei mut
Lastenosastollahan voi olla myös vanhempia lapsia, mistä ap tempaisi tuon vauvan?

"pieni vainaja" voi olla myös pari-kolme-vuotias tai vaikka eskari-ikäinen, pienempiä nämä on kuin "aikuiset vainajat"

-
Alkuperäinen kirjoittaja hei mut:
Lastenosastollahan voi olla myös vanhempia lapsia, mistä ap tempaisi tuon vauvan?

"pieni vainaja" voi olla myös pari-kolme-vuotias tai vaikka eskari-ikäinen, pienempiä nämä on kuin "aikuiset vainajat"
näkihän siinä suunnilleen sen lapsen koon :( aika pieni oli vaikka ei kyllä ihan vauva

virpi
Maailmssa kuolee kuulkaas päivittäin muutama tuhat lasta eikä taida riittääkään, ette ole asiasta tietoisia kun yksi jo noin järkyttää että kisataan kuka halveksii omaa elämäänsä eniten ja kuolisi kenen sijaan?!

Yhteistyössä