Sairaalassa maattu viisi päivää

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;25604551:
Huh huh! :O

Kipeen näkönen jalka. Toivottavasti saat sen kuntoon. :hug:

Onko mitään ennusteita siitä kauanko joudut olemaan sairaalassa?
Kunhan turvotus laskee niin ommellaan. Odotetaan kuulemma rauhassa vielä muutama päivä josko ei tarvitsisi tehdä ihonsiirtoja.
 
"Vieras"
Huh, melko pahannäköinen. Olen sh ja nähnyt kaikenlaista. Toivotaan etä lähtee paranemaanJos tarvitset neuvoja työtapaturmakorvauksista niin kysy pois, ne ovat työni nykyisin.
 
[QUOTE="Vieras";25605124]Huh, melko pahannäköinen. Olen sh ja nähnyt kaikenlaista. Toivotaan etä lähtee paranemaanJos tarvitset neuvoja työtapaturmakorvauksista niin kysy pois, ne ovat työni nykyisin.[/QUOTE]

Ok, kiitti vaan. Itse olen luottona työmaalla ja työsuojeluvaltuuttu ajan tasalla niin homma on siltä osin kunnossa. Kanavat on kunnossa jos apua tarvitsee.
 
Mglc
Hui, onko ne korjanneet ne luut jo vai? Kamalan näköinen tuo toinen kuva, ensimmäisestä ei heti uskoisi että mitä on mennyt paskaksi.

Tsemppiä, kauan varmaan joudut olemaan sairaalassa
 
"vieras"
Ok, kiitti vaan. Itse olen luottona työmaalla ja työsuojeluvaltuuttu ajan tasalla niin homma on siltä osin kunnossa. Kanavat on kunnossa jos apua tarvitsee.
Hyvä juttu. Mä näen työssäni vaan aika usein niin persauksesta olevia työnantajia joilla ei ole minkäänlaista kiinnostusta hoitaa lakisääteisiä velvollisuuksiana ilmoittamisesta. Aika tavallista on, että TES:ta ei myöskään noudateta vaan maksetaan sairausajan palkat miten sattuu eli joissakin tapauksissa ei ollenkaan vaikka pitäisi.
 
[QUOTE="vieras";25612757]Hyvä juttu. Mä näen työssäni vaan aika usein niin persauksesta olevia työnantajia joilla ei ole minkäänlaista kiinnostusta hoitaa lakisääteisiä velvollisuuksiana ilmoittamisesta. Aika tavallista on, että TES:ta ei myöskään noudateta vaan maksetaan sairausajan palkat miten sattuu eli joissakin tapauksissa ei ollenkaan vaikka pitäisi.[/QUOTE]

Meillä on iso työpaikka ja asiat sinänsä hyvällä mallilla. Poliisit olivat käyneet kuten kuuluukin ja asiat rullaavat.

Tiistaiaamu jatkuu aivan ennallaan. Siteet vaihdetaan ja lääkäri vilkaisee. Eilen alkoi jo arvelu ihonsiirrosta. Mutta aika näyttää...
 
Olipas järkyn näköinen jalka. Toivotaan että saat jalkasi johonkin kuntoon. Ei varmaan mitään jalkapalloa enää saa pelata, vai millaista tuomiota lääkärit on antaneet?

Noi on ikäviä. Tutulle kävi paperitehtaassa vuosia sitten pieni tapaturma, tippui paperirullan kela suoraan reiteen. Onnea oli matkassa että jos jätkä olis seissyt muutaman sentin eri paikassa, se olis tippunut päähän ja henki pois. Nyt selvittiin jalan murskautumisella. Meni pitkä aika ennen kuin jalka parani, nykyisin on kävelykunnossa ja hölkkäkunnossa, mutta mitään kunnon urheilua ei kestä. Esim jus jalkapalloa tai muuta missä voi tulla kontaktia toiseen...

Paranemisia sulle.
 
Haluatko Timppa meille kertoa tarkemmin mitä tapahtui? Oliko omalla inhimillisellä virheellä tekemistä asian kanssa?
Polttoleikkasin paksua teräspalkkia poikki romukuupan päällä. Juuri ennen katkeamista palkki alkoikin kaatumaan kohti. Sitä en suojalasien takaa havainnut. Siinä vaiheessa, kun palkki katkesi mutta ei kuulunutkaan kolahdusta kuuppaan, tajusin että se tulee päälle. Seisoin siinä kuupan vieressä ja jalallehan se putosi noin metrin korkeudelta. Jälkeenpäin ajateltuna muutama asia olisi pitänyt tehdä toisin, yksikin olisi varmasti estänyt onnettomuuden. Mutta uudestaan samaa ei varmasti tuolla tehtaalla käy, se lienee varmaa.

Tuollaisen himmelin lääkärit värkkäsivät:
 
Viimeksi muokattu:
Tuollaisen himmelin lääkärit värkkäsivät:
Aika hieno, sanoo röntgenhoitsu joka viime kesän kuvasi pääasiassa ortopedien ja traumatologien uudelleen kokoon askartelemia luita ja niveliä. On siinä metallia...

Edelleen toivon sulle pikaista ja täyttä toipumista :). Ja sitä, ettet ihan kokonaan tylsistyisi siellä sairaalassa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Timppa
[QUOTE="vieras";25615629]Jos tarvitaan ihonsiirtoja, niin mistä ne ottavat sen ihon? Peffasta?

monta naulaa kyllä näkyi kuvassa. Jääkö ne sinne vai sulaako joskus pois?[/QUOTE]

Mun mieheltäni ainakin ottivat ihonsiirron reidestä.
 
[QUOTE="vieras";25615629]Jos tarvitaan ihonsiirtoja, niin mistä ne ottavat sen ihon? Peffasta?

monta naulaa kyllä näkyi kuvassa. Jääkö ne sinne vai sulaako joskus pois?[/QUOTE]

Reidestä kuulemma ottavat. Viikko odotetaan ja jos siirto onnistuu niin sitten kipsiin. Eli ei ole ihan vielä kiire pois sairaalasta.
 

Yhteistyössä