sairaalakassista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen

Vieras
tulipahan tässä mieleen että kun menee synnyttämään niin otetaanko se sairaalakassi sinne synnytys saliin mukaan vai mihin se menee? Tuoko mies sen osastolle vai miten? Se kassihan varmasti unohtuu sinne saliin jos se sinne pitää ottaa :D :D
Niin ja onko hyväksyttävää ottaa läppäri mukaan sairaalaan?:D

Kyllä se otetaan mukaan. Mulla se oli mukana myös leikkaussalissa. Jos olet yksin, niin kyllä ne kätiöt huolehtivat, että laukkusi tulee mukanasi osastollekin. Mulla mies huolehti laukusta, omat vaatteet toi kätilö.

voit ottaa läppärin, ihan ok ja ainaki sul tekemist jos et nuku ain ku vauva nukkuu.
Sairaalakassi jää osastolle sinne huoneeseen mihin menette eka,sekä synnytyksen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
voit ottaa läppärin, ihan ok ja ainaki sul tekemist jos et nuku ain ku vauva nukkuu.
Sairaalakassi jää osastolle sinne huoneeseen mihin menette eka,sekä synnytyksen jälkeen.

Minä ainakin olin eri osastolla ennen ja jälkeen synnytyksen. Kätilöt kuljetti laukkua ennen kuin mies ehti paikalle, kyllä tuo mukana näkyi pysyvän.:D

Alkuperäinen kirjoittaja !!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
viikkoa maata, seuraavana päivänä sieltä lähetään.

seuraavana päivänä? :D :D hahahha

No kyllä mä olen tokan ja kolmannen jälkeen lähtenyt läpsyttelemään sieltä seuraavana päivänä.

Toisaalta kaikki ei lähde, mutta eihän sitä kukaan voi etukäteen ennustaa kauanko siellä joutuu lusimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Harvempi kai sieltä on heti seuraavana lähössä. Ite olin 3pv ja empä kyl konetta kaivannu.

TAYSissa pyritään nykyään kotiuttamaan uudelleensynnyttäjät 48 tunnissa ja ensisynnyttäjät 72 tunnissa...

Alkuperäinen kirjoittaja Ohis:
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:

Harvempi kai sieltä on heti seuraavana lähössä. Ite olin 3pv ja empä kyl konetta kaivannu.

TAYSissa pyritään nykyään kotiuttamaan uudelleensynnyttäjät 48 tunnissa ja ensisynnyttäjät 72 tunnissa...

Joo, mut 48h ei oo seuraava päivä.

Yhteistyössä