sairaaladietti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oon kokeillu ja kyllä toimii :D se pitää vaan sitten muistaa että ei ala sen viikon jälkeen mässäilemään.se on ns.hyvä spurtti painon pudotukselle ja uusille elämän tavoille ;) SUOSITTELEN :wave:

http://www.kauneusjaterveys.fi/article114230-1.html Tuossa linkki ohjeeseen. Kyllä sillä kilot karisee, tosin mua ainakin alkoi heikottaa, joten en vienyt loppuun asti ! :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.03.2006 klo 09:50 plussapallo taas kirjoitti:
Kiva..kiitos, onkos muita? Kertokaa kilomäärät myös, ja oliko vaikeeta?

mulla lähti 6 kiloa ja olihan se aika vaikeeta ne ekat päivät mutta loppua kohden helpottaa.mullakin alko jossain vaiheessa vähän heikottamaan mutta en antanu periks ja se oli vaan semmosta pientä minkä kyl kestää.kannattaa kokeilla se keittokin on ihan hyvää ja siihen kun saa laittaa eri mausteita niin ei ole sitten joka päivä samanmakuista soppaa.ja kannattaa tehä toi keitto vaan puolet tosta ohjeesta muuten siitä tulee ihan kamalasti...ellet sitten pakasta sitä.

Tänään aloitin ton soppakuurin, tai ukon sanoja lainaten "tiputussoppa" Tein kyllä aika läjän sitä, mutta eikai sitä nyt kaikkea tartte syödä? Mikä olis semmonen sopiva määrä, tänään oon aloittanu aamulla sill'ä, ja äsken söin taas kun alko oleen jo hirvee nälkä? entäs se mehu, käykö siihen fun lightin marja mehu? Kun siinä puhutaan vaan hedelmämehuista. kyllä se ei mitään hyvää se soppa ole, saas nähdä kuis käy \|O

laita vaikka puolet pakkaseen niin saat sieltä sitten lisää ;)
siinä laihtuu enempi mitä enemmän syöt sitä soppaa ;)
elikkäs syö niin paljon kun vaan napa vetää :D
tuu tänne sitten kertoilemaan sun kuulumisias?ja onnea koitokseen :wave:

Joo mä ajattelinkin kertoa, vielä semmosta kysyn jotta siinä puhutaan siitä naudanlihasta tai kalasta, niin kuinka sä laitoit ne? Paistoit vai uunissa vai miten :headwall:
Niin tänään olis lähtöpaino 84,5kg ja kerron heti kun tulee muutosta =) kiva muuten kun on joku antamassa potkua :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.03.2006 klo 11:03 plussapallo kirjoitti:
Joo mä ajattelinkin kertoa, vielä semmosta kysyn jotta siinä puhutaan siitä naudanlihasta tai kalasta, niin kuinka sä laitoit ne? Paistoit vai uunissa vai miten :headwall:
Niin tänään olis lähtöpaino 84,5kg ja kerron heti kun tulee muutosta =) kiva muuten kun on joku antamassa potkua :hug:
[/quot

juu ne lihat mä paistoin pannulla.en tiedä onko sillä mitään väliä.
tsemppiä :hug:

eipä sitten tullu mitään mun soppakuurista :\| iski niin kamala päänsärky että katoin parhaakseni lopettaa saman tien, en tiedä mistä johtu, kahvi juonnin lopetus vai mikä, voi olla veren sokeritkin jos tipahti liian alas. Eipä se haittaa, oon ihan hyvin saanu tuloksia pisteilläkin aikaan, mutta pistän sopan pakkaseen jos vaikka sitten joskus innostuu taas :whistle:

Yhteistyössä