Sairaaladieetti alkaa nyt!

Aamulla satuin ohikulkiessani vilkaisemaan vahingossa kokovartalopeiliin... Näky oli jotain TODELLA masentava, peilistä katseli SYÖTTÖPORSAS!
Vaatteet päälläkin näytän uimarenkaan omaavalta syöttöporsaalta!! |O |O
Nyt on pakko tehdä jotain!!! :headwall: :headwall:

Startiksi päätin aloittaa 13. päivän sairaaladieetin. O =) nhan se rankka, mutta jospa sen kestäisin. :)
Tilitän tuntojani tänne, tsemppikään ei olisi pahitteeksi.

Mitat joista lähdetään ovat: 162 cm ja 70 kg.
 
Pakko tsempata sua, moni pitää tätä varmaan ihan turhana hommana, mutta mulla se tehos silloin kun sen tein niin todella hyvin! Minä laihdutin vuonna 2006 ensin paikkareilla 78kg -> 73kg ja sitten kun rupes jumittaan niin vedin sairaaladieetin (sen jossa on pihvejä ja munia ja pinaattia yms...) ja siinä 13. päivässä tippui 73kg-> 67kg. Olin todella tyytyväinen sillä olin jo laihduttanut enne tuota dieettiä ja ei oikein ollut suurempia nesteitä tai turvotuksia jota vois lähteä. Housujen koko tippui tiukasta 40 -> 38 ja paino säilyi (itseasiassa laski vielä joitakin satoja grammoja) kunnes leikkaukset alkoi ja pitkät 10 viikon sairaslomat... Nälkä oli ekat kolme päivää, mutta sitten tais ketoosi iskeä kun nälkä katos taivaan tuuliin... Jos sulla on tuo pihviversio niin kannattaa olla HYVIN tarkkana että syö vain mitä siinä sanotaan eikä vaihtele mitään tai ota ylimääräisiä hedelmiä. Ja kun sanotaan että lihaa pitää syödä vähintään joku tietty määrä niin syö vain niin paljon kuin mahaan mahtuu, sillä saa nälkää kuriin ja mahaan tunteen että saa ruokaa. Vettä pitää juoda runsaasti ja suussa maistui kissanpissa... :/ Mutta jos olet tämän ennekin vetänyt läpi niin varmaan tämän kaiken jo tiesitkin... :ashamed:

Niin olen tosiaan 164cm. Nytkin olisi syytä tosiaan laihduttaa, mutta olen raskaana niin täytyy palata asiaan sitten kun vauva on maailmassa. Tsemppiä!
 

Yhteistyössä