sairaalaan siivoomaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuija:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Opiskeluaikoinani olin sairaalassa siivoamassa. Palkka oli mielestäni hiukan parempi kuin yksityisillä firmoilla, ei suuri kuitenkaan. Pidin sairaalasiivouksesta verrattuna tavalliseen siivoukseen. :)

Varmaankin laitosapulaisen nimikkeellä sairaalan siivoojat on. Meilläpäin sairaalassa ainakin. Itse olen sh, joten en noista muuten tiedä kuin mitä olen sivusta seurannut. Joskus aikanaan vanhainkodissa sillä nimikkeellä maksettiin 1200e/kk, mutta eiköhän sekin palkka ole siitä noussut. Lähihoitajan palkka on n.1700e ja laitosapulaisen reilusti sen alle...

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Varmaankin laitosapulaisen nimikkeellä sairaalan siivoojat on. Meilläpäin sairaalassa ainakin. Itse olen sh, joten en noista muuten tiedä kuin mitä olen sivusta seurannut. Joskus aikanaan vanhainkodissa sillä nimikkeellä maksettiin 1200e/kk, mutta eiköhän sekin palkka ole siitä noussut. Lähihoitajan palkka on n.1700e ja laitosapulaisen reilusti sen alle...

Alle 2000 se on sairaanhoitajankin peruspalkka.

Alkuperäinen kirjoittaja Maa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:

Alle 2000 se on sairaanhoitajankin peruspalkka.

Joo. Mulla on just tällä hetkellä omani 1950e/kk. Jos ei siihen nyt parin kuun sisään ole uutta nostoa tullut. Jos mä veikkaan laitosapulaisen palkaksi 1400e/kk niin en varmasti paljon valehtele.

Alkuperäinen kirjoittaja maggan:
1600 euroa+vuorolisät. =)
Ainakin kaupungin hommissa.

Tuo on jo tosi hyvä palkka. Noi mun summat on etelä-suomen sairaalasta, mutta ei helsingistä. Kyllä siitä hommasta tosin saisi hyvin maksaakin. On se kuitenkin mun nähdäkseni raskasta työtä.

Oon ollut joskus opiskeluajan alussa hyvin vähän aikaa laitosapulainen / -huoltaja (en muista). Ihan mukavaa hommaa oli, ei siinä mitään. Palkasta en muista, mutta varmaan perussiivoojaa vähän parempi.. Ei tainnut ainakaan olla alussa mitään naurettavan pientä koeajan palkkaa.
Toinen siivouskokemus on hotellin siivouksesta, se oli huomattavasti rankempaa ja aivan hirveä kiire.

eikös sairaalasta saa myös sitä likaisen työn lisää? siis jo joudut siivoamaan jonkun oksut tai paskat seiniltä niin saa paremman tuntiliksan..? ja ruumishuoneella saa vissiinkin kans jotain lisiä? kaverini ainakin selitti tuollaista kun joskus kyselin ja hän siivoojaana sairaalassa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eikös sairaalasta saa myös sitä likaisen työn lisää? siis jo joudut siivoamaan jonkun oksut tai paskat seiniltä niin saa paremman tuntiliksan..? ja ruumishuoneella saa vissiinkin kans jotain lisiä? kaverini ainakin selitti tuollaista kun joskus kyselin ja hän siivoojaana sairaalassa

Yrjöt ym.siivoaa se,joka ne ensiksi näkee,eikä tule mitään lisiä niiden siivouksesta.
=)

Alkuperäinen kirjoittaja maggan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Yrjöt ym.siivoaa se,joka ne ensiksi näkee,eikä tule mitään lisiä niiden siivouksesta.
=)

ok. mutta eikös tuon ruumishuoneen siivoajilla ole paremmat liksat?

Alkuperäinen kirjoittaja canislupus:
En ole ainakaan kuullut että olisi parempi liksa, ei ainakaan meidän sairaalassa.

aijaa, miten mä muistelen et kaveri sitä harmitteli kun tuli kipeeksi juuri kun piti mennä tuuraamaan avaussaliin toista siivoajaa.. no kait mä muistan väärin.

Yhteistyössä