N
nuija:)
Vieras
Osaisko joku kertoa onko tuossa ihan normaali siivojan palkka ja kuinka paljon se sitten on? Vai onko sairaalan siivoajilla jotkin eri palkkajutut?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Varmaankin laitosapulaisen nimikkeellä sairaalan siivoojat on. Meilläpäin sairaalassa ainakin. Itse olen sh, joten en noista muuten tiedä kuin mitä olen sivusta seurannut. Joskus aikanaan vanhainkodissa sillä nimikkeellä maksettiin 1200e/kk, mutta eiköhän sekin palkka ole siitä noussut. Lähihoitajan palkka on n.1700e ja laitosapulaisen reilusti sen alle...
Alkuperäinen kirjoittaja Maa:Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:Varmaankin laitosapulaisen nimikkeellä sairaalan siivoojat on. Meilläpäin sairaalassa ainakin. Itse olen sh, joten en noista muuten tiedä kuin mitä olen sivusta seurannut. Joskus aikanaan vanhainkodissa sillä nimikkeellä maksettiin 1200e/kk, mutta eiköhän sekin palkka ole siitä noussut. Lähihoitajan palkka on n.1700e ja laitosapulaisen reilusti sen alle...
Alle 2000 se on sairaanhoitajankin peruspalkka.
Alkuperäinen kirjoittaja maggan:1600 euroa+vuorolisät. =)
Ainakin kaupungin hommissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös sairaalasta saa myös sitä likaisen työn lisää? siis jo joudut siivoamaan jonkun oksut tai paskat seiniltä niin saa paremman tuntiliksan..? ja ruumishuoneella saa vissiinkin kans jotain lisiä? kaverini ainakin selitti tuollaista kun joskus kyselin ja hän siivoojaana sairaalassa
Alkuperäinen kirjoittaja maggan:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eikös sairaalasta saa myös sitä likaisen työn lisää? siis jo joudut siivoamaan jonkun oksut tai paskat seiniltä niin saa paremman tuntiliksan..? ja ruumishuoneella saa vissiinkin kans jotain lisiä? kaverini ainakin selitti tuollaista kun joskus kyselin ja hän siivoojaana sairaalassa
Yrjöt ym.siivoaa se,joka ne ensiksi näkee,eikä tule mitään lisiä niiden siivouksesta.
=)
Alkuperäinen kirjoittaja canislupus:En ole ainakaan kuullut että olisi parempi liksa, ei ainakaan meidän sairaalassa.