Sairaala valehtelee soittoyrityksistä, on muka yritetty soittaa mutta ei mun puhelin ole soinut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulle sanottiin että sieltä soitetaan perjantaina 28.12 . odotin soittoa koko päivän eikä mitään kuulunut. no äsken se sitten soitti ja sanoi että hänen sijainen on kyllä yrittänyt soittaa silloin 27.12 ja 28.12 päivä. siis häh.... ei ole ainakaan mulle soitettu sanoin, se sanoi että tänne on kirjattu ylös soittoyritykset ja kellonajat. omasta päästäkö ne niitä keksii. :unsure: sitten kirjaavat mitä sattuu sinne ja jos väitän ettei ole soitettu niin vetoavat siihen että kun täällä lukee niin....o_O

Niinpä. Melkoisen liioiteltua syyttää valehtelusta, jos on sattunut inhimillinen virhe. Ap ei koskaan tee virheitä?

teen toki virheitä mutta myönnän ne kyllä. suututtaa kun sairaalan koneelle jää ikuisiksi ajoiksi merkinnät että on yritetty soittaa vaikka se ei pidä paikkaansa, ei ole ainakaan minulle soitettu. ovat voineet yrittää soittaa vaikka joulupukille....

Se on muuten totta että omia terveystietoja koskevia virheitä ei saa helposti korjattua. En minäkään haluaisi sinne edes virheellistä tietoa puheluista ettei tule mitään ns. hankalan asiakkaan leimaa kun ei vastaa puhelimeen...

minä en vain pidä virheellisestä tiedosta, olkoonkin vaikka vain tieto puheluista. Enkä pidä sellaisesta että jos tekee virheen niin miksi sitä ei voi myöntää...
Ei nykyisin myönnetä sellaisia eikä asiakaspalveluissa pyydetä koskaan anteeksi heidän virheitään. Itselläni on mennyt sairaalakutsukin hukkaan, kun ei tullut koskaan perille. Sairaala laittoi sentosin postin syyksi, muttei minkäänlaista pahoittelua siitä, että minullehan se vahinko siitä tuli.

Yhteistyössä