Sairaala-ohjelman Teppo-vauva

Mä vaan mietin et kun hän on niin kovin pikkuinen, et onko miten paljon etuajassa tullu.
Mä kun en noista vauvoista mitään älyä, et minkä kokoisia ne suurinpiirtein on milläkin viikoilla.
Hirmuisen pieni hän kyllä on minusta, vaikka on niitä varmasti pienempiäkin keskosia.
 
juu
just samaa eilen mietin että mikäköhän tää kaksosjuttu oikein on... missäs se toinen sitten on? ja sen nimi jne... Ei sitä Tepon ikää ole vissiin mainittu... Tai en ainakaan ole kuullut...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei oo kai mainittu mutta se vaihtelee =) meillä synty virallisesti viikoilla 36 ja painoa oli vajaa 2kg ja 44cm, aika samaa kokoluokkaa tepon kanssa, todella pikkuinen
eilen katoin ja vaikuttutti saman kokoiselta nyt kuin meidän poika joka syntyi rv 31+2 mutta kehitys ja kasvu oli 28 viikkoisen. Meidän pieni poika oli syntyessään 1260 gr ja 38 cm Nyt reipas ekaluokkalainen.
 
Teppo-vauva syntyi 25+5 viikoilla. Paino 900g 34cm pituutta. Toisen pojan nimi on Matti =) Työnimet siis ovat :) Matti oli vielä tossa vaiheessa siinä viereisessä huoneessa. Alle pari viikkoisia ovat tuota kuvatessa. Molemmat pojat voivat oikein hyvin tällähetkellä ja kotiutusta odotellessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jossuhh:
Teppo-vauva syntyi 25+5 viikoilla. Paino 900g 34cm pituutta. Toisen pojan nimi on Matti =) Työnimet siis ovat :) Matti oli vielä tossa vaiheessa siinä viereisessä huoneessa. Alle pari viikkoisia ovat tuota kuvatessa. Molemmat pojat voivat oikein hyvin tällähetkellä ja kotiutusta odotellessa.
tuli niin ne ajat mieleen kun tuota meidän poikaa hoideltiin keskolassa. Tsemppiä teille sinne sairaalaan!
 
Pumpernikkeli
Alkuperäinen kirjoittaja jossuhh:
Teppo-vauva syntyi 25+5 viikoilla. Paino 900g 34cm pituutta. Toisen pojan nimi on Matti =) Työnimet siis ovat :) Matti oli vielä tossa vaiheessa siinä viereisessä huoneessa. Alle pari viikkoisia ovat tuota kuvatessa. Molemmat pojat voivat oikein hyvin tällähetkellä ja kotiutusta odotellessa.
Onnea kovasti kaksospojista :D Minä myös ihastelin eilen illalla Teppoa televisio ruudun läpi. Saako udella koska pojat syntyivät? Saiko pojat myös oikeiksi nimiksiin Matti ja Teppo, vai oliko vaan työnimenä?
Voimia ja jaksamisia pienokaisten kanssa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pumpernikkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja jossuhh:
Teppo-vauva syntyi 25+5 viikoilla. Paino 900g 34cm pituutta. Toisen pojan nimi on Matti =) Työnimet siis ovat :) Matti oli vielä tossa vaiheessa siinä viereisessä huoneessa. Alle pari viikkoisia ovat tuota kuvatessa. Molemmat pojat voivat oikein hyvin tällähetkellä ja kotiutusta odotellessa.
Onnea kovasti kaksospojista :D Minä myös ihastelin eilen illalla Teppoa televisio ruudun läpi. Saako udella koska pojat syntyivät? Saiko pojat myös oikeiksi nimiksiin Matti ja Teppo, vai oliko vaan työnimenä?
Voimia ja jaksamisia pienokaisten kanssa :D
Pojat ovat nyt 2kk 9pv vanhoja. Työnimet ovat...ristiäisiä odotellessa =)


 

Yhteistyössä