Sain yhtäkkiä pakkomielteen tutkia rintojani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä en yleensä niitä pahemmin tutki, koska se saa minut hermostumaan niin herkästi jostain olemattomasta. Nyt aloin yhtäkkiä tutkia ja vertailla ja kun rinnat ei ole täysin erikokoiset niin toisessahan on ns. enemmän tavaraa hiukan. Rintarauhasta vai mitä se on. Ja siitä aloin panikoida. :/ Mitään patteja en tuntenutkaan.

Ja kaikenlisäksi vielä eilen alko menkat eli eihän tälläiseen aikaan edes saisi tutkia rintoja ylipäätään lainkaan. En tiedä miten ne menkat vaikuttaa niihin mutta kaiketi siis jotenkin.

Olen siis 33v, kolmen lapsen äiti. Imetän edelleen nuorinta (hyvin hyvin vähän) ja yhteensä olen imettänyt lapsia 6,5vuotta. Suvussa ei rintasyöpää. Ja toi "täyteläisempi" rinta on se mistä en enää imetä vaan tuosta toisesta tulee enää maitoa. Näin ollut siis jo ainakin vuoden.

Käskekää mun nyt lopettaa tämä hermoilu. :(

[QUOTE="alkup";26540580]Ootko tutkinut siis ja löytänyt jotain?[/QUOTE]

omasta mielestäni löydän vaikka mitä, vaikkei siellä oikeesti varmaan mitään oo, mutta haluan että ammattilainen tutkii ja toteaa terveeksi niin ei tarvi enää ite murehtia ja painella

Ööö... eikös suurimmalla osalla naisista ole hieman erikokoiset rinnat? Jos ei ole pattejakaan niin mikä sen stressin aiheuttaa?

On joo ja mulla on aina ollutkin. Tosin en enää muista, että onko ne ennen imetyksiä ollut juuri noin päin erikokoiset. Luultavastikin. Ero tosin on nyt näin pitkien imetysten jälkeen olematon. Ei siis enää huomaa samalla tavalla kuin ennen. Ehkä juuri lähinnä käsiin huomaa eron, mutta ei silmin.

Ja hermoilu vaan lähti jostain. :(

Nostan taas....

Tää syöpähermoilu meinaa nyt ottaa vallan. Kyttään rintojani ja kaikkea muutakin. Tiedostan, että tämä johtuu siitä kun mieheni on sairastanut syövän joitakin vuosia sitten ja nyt eräs kaveri sai yllättäin syöpädiagnoosin tosi nuorena. Tämä kaverin tilanne on saanut minut kyttäämään itseäni ihan hirveästi.

Nyt mulla oli kuusi päivää kurkku tosi kipeä eli voisin olettaa, että mulla on jotain suurentuneita imusolmukkeita ihan hyvinkin jossain kohtia ja pelkään että löydän sellaisen. Yritän olla tunnustelematta mitään mutta silti välillä sorrun siihen. Samaten tölmin rintojani jatkuvaan.

Ihan varmaan jostaiin löydän tätämenoa jonkun patin ja saan jonkun imusolmukkeen suurenemaan tällä mälväämisellä. :(

Yhteistyössä