Sain viestin, että mieheni pettää minua

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tämän naisen mieheltä, jonka kanssa mukamas pettää. Mieheni oli eilen parilla kaljalla ja tiesin kyll, että on siellä tämän naisen kanssakin ollut paljon puheissa. OIkeastaan siis koko ajan ja kotimatkakin osittain sama.

Ja siis tiesin tämän. Asia ei häiritse minua pätkääkään. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä ja minulla ei ole mitään syytä epäillä miestäni.

Eikä tuo edes ehtisi pettää minua. :D

Aika rasittavaa, jos tälläinen huhu tulee vain siitä että mies ja nainen viettävät aikaa keskenään. Eniten vituttaa, koska pieni paikkakunta joten taatusti kaikki puhuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämän naisen mieheltä, jonka kanssa mukamas pettää. Mieheni oli eilen parilla kaljalla ja tiesin kyll, että on siellä tämän naisen kanssakin ollut paljon puheissa. OIkeastaan siis koko ajan ja kotimatkakin osittain sama.

Ja siis tiesin tämän. Asia ei häiritse minua pätkääkään. Itsellänikin on miespuolisia ystäviä ja minulla ei ole mitään syytä epäillä miestäni.

Eikä tuo edes ehtisi pettää minua. :D

Aika rasittavaa, jos tälläinen huhu tulee vain siitä että mies ja nainen viettävät aikaa keskenään. Eniten vituttaa, koska pieni paikkakunta joten taatusti kaikki puhuu.
Tiedän tunteen. Meille sattu miehen kans muutama kesä sit silleen (kans pienellä paikkakunnalla asutaan ), et mies oli eka perjantai-iltana viihteellä ilman mua, ja oli tanssittanu paikallista ambulanssityttöä sit siellä. Seuraavana iltana minä olin ilman miestä viihteellä, ja muutaman hitaan tanssin yhden ihan tuiki tuntemattoman miehen kans. Jo tuli seuraavana maanantaina yksi tuttu nainen kysymään, et tekö olette eronnu...? Ja huhumylly pyöri koko kesän. :D No, pääasia, et itse tiedettiin loppujen lopuksi tilanne... B)
 
ap
Mies itse puhui viime viikolla, että minun pitäisi soitella tälle naiselle (on siis sellaisia puolituttuja) ja pyytää heitä meille leikkimään kun tämän naisen poika tykkäisi tulla meidän lasten kanssa leikkimään. Tuskinpa käskisi pyytää minun tätä naista kahville pyytämään kanssani, jos pettäisivät minua.

TÄmän naisen mies on mustasukkainen, juo aika paljon ja väitti juuri muutama viikko sitten, että tämä pettää erään toisen kanssa.
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Aika törkeä nainen, torbedoi miehen selustaa noin. :/
Miten niin törkeä nainen, jos naisen mies lähettää tälläisen viestin?
Jos se mies on jotenki sairaan mustasukkanen tms.
Aina te vaan syytätte miehiä. :/
Joo, juurikin niin, kun toinen puhuu että nainen torbedoi, vaikka se on se mies joka niin tekee. Koiraako pitäisi syyttää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Aika törkeä nainen, torbedoi miehen selustaa noin. :/
Miten niin törkeä nainen, jos naisen mies lähettää tälläisen viestin?
Jos se mies on jotenki sairaan mustasukkanen tms.
Aina te vaan syytätte miehiä. :/
Joo, juurikin niin, kun toinen puhuu että nainen torbedoi, vaikka se on se mies joka niin tekee. Koiraako pitäisi syyttää?
No mitä se nainen uskottelee miehelleen ja saa sen mustasukkaiseksi? Kyllä miehellä on varmasti hyvä syy epäilyynsä.
 
liian kaunis
Pienillä paikkakunnilla on karmeata asua. Minusta on ollut liikenteessä ties mitä pettämisjuttua. Näitä on niin vaikea käsittää. En ole pettäny ikinä. Olin aivan tyrmistynyt. Ja minnekkään et voi lähteä kuuluttamaan että ei pidä paikkaansa. Älä vaan usko yksipuolisesti jotain naista, luota mieheesi, kysy häneltä.
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Aika törkeä nainen, torbedoi miehen selustaa noin. :/
Miten niin törkeä nainen, jos naisen mies lähettää tälläisen viestin?
Jos se mies on jotenki sairaan mustasukkanen tms.
Aina te vaan syytätte miehiä. :/
Joo, juurikin niin, kun toinen puhuu että nainen torbedoi, vaikka se on se mies joka niin tekee. Koiraako pitäisi syyttää?
No mitä se nainen uskottelee miehelleen ja saa sen mustasukkaiseksi? Kyllä miehellä on varmasti hyvä syy epäilyynsä.
Jos se mies ei vaan kestä että sen muijalla on miespuolinen kaveri.
 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Jos se mies ei vaan kestä että sen muijalla on miespuolinen kaveri.
Eivät he varmasti ole kavereita, mutta inhottava nainen, ettei osaa pitää asiaa salassa.
No olkoot sitten vaikka ystäviä jos ei kavereita.
Ap oli ainakin sitä mieltä ettei hänen miehensä petä, mitä jos tämä toinen mies ei olekkaan puolisostaan niin varma tai omaa todella huonon itsetunnon.
 
ap
Miestäni on ennenkin syytetty vastaavalla tavalla. Ystävystyy helposti myös naisten kanssa ja tulee juttuun niin kaippa se on sitten huono juttu.

En oikeesti edes käsitä missä välissä mies muka pettää. Käy baarissa tosi harvoin ja on pääasiassa kotona tai sitten lasten kanssa jossain. Jotain harrastuksia on, mutta ne onniin, että tiedän tasan varmasti että on siellä missä pitääkin.
 

Yhteistyössä