Sain vauvalahjan. Ja kyllä, olen kiittämätön paska.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Taasko täällä:
Mulla ne olis menny hukkaan ku olis joutunu 4 vuotta säilyttämään... :D
Siis oikeesti, kuka säilyttää 4 vuotta sellasta vaatetta josta ei tykkää? "Vahingossa" menis kierrätykseen.

Joo, no mä luulen että jos joku tuttu noi haluaa niin annan ja ihan kerron sitten, että kun niille löytyi ottaja, niin annoin pois :)

Kyllä mä olen itse tuolle keskimmäiselle jo ostanut kokoa 110, mutta siis sellaisia joista pidän ja joille tulee olemaan myös käyttöä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ex-kaveri:
Nyt kyllä viimisen tempun teit kun tulit tänne juoruamaan mun lahjuksista! Oletpa kiittämätön! Varmaan olet nauranut niille leopardilakanoillekin kun ostin sulle syntymäpäivälahjaa!? Ette siis nukukaan niillä?
En halua enää olla ystäväsi. Pyydä anteeksi!

:D

mä olen säilyttänyt kaapissa jo neljä vuotta kahta college-paitaa, kokoja 116 ja 122. Saatiin kuopuksen syntymän kunniaksi kaukaisilta sukulaisilta tuttavan kautta.

Esikoinen on nyt 112 cm (5,5 v) ja kuopus 104 cm. Ajattelin vuoden päästä syksyllä pukaista paidat lasten päälle, ottaa kuvan ja lähettää kiitokset paketista...

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä taas anoppi ostaa kirpparilta liian pieniä vaatteita ja sanoo sit et kaipa nää vielä sopii... Viimeks toi 62cm sortsit pojalle... ei siinä mitä mut poika käyttää 110cm vaatteita...

Ai kauhja :laugh: :laugh:

Kyl se anoppikin tajus kun ne sortsit näki pojan vieressä et ei todellakaan mahdu :D kassista kaivellessaan vielä sanoi et "löysin pojalle tosi siistit sortsit kirpparilta, ei maksaneet kuin 3 euroa (JOO...SE EI TAJUU). ovat varmaan just käypäset"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä taas anoppi ostaa kirpparilta liian pieniä vaatteita ja sanoo sit et kaipa nää vielä sopii... Viimeks toi 62cm sortsit pojalle... ei siinä mitä mut poika käyttää 110cm vaatteita...

Meillä taas anoppi toi kirpparilta ostetun villapaidan kokoa 130cm ja tyttö käytti silloin kokoa 74cm :whistle:

Yhteistyössä