Sain vauvalahjan. Ja kyllä, olen kiittämätön paska.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
1,5v sitten kaveri antoi vauvalahjan, kun keskimmäinen syntyi ja nyt hän antoi uuden lahjan, tuosta 4kk ikäisestä vauvasta.

Ihanaa toki toisaalta, mutta...

Tuo isompi sai kumpparit. Ne on kyllä todella söpöt, mutta eivät sopivat vieläkään kun ovat niin isot. Noh, ei siinä mitään, kyllä ne käyttöön tulee joskus. Ovat kooltaan 25, jotta ehkä sitten, kun se vauva on noin 2v?!

Mutta sitten tää uusi vauvalahja...huoh.

Kaveri on ihan ihana, ei siinä mitään. Mutta kun...niin noh, mä en ihan ajatellut pukea mun vauvalleni keltaisia, pantterikuvioisia legginssejä (vai liekö nuo housut) jotka on vieläpä kokoa 110.

Kaveri rakastaa pantterikuviota ja tietää kyllä että minä en. Jotta periaatteessa puolivitsillä ne osti, mutta pahoittaa kyllä mielensä jos niitä ei käytetä.

Sanoin että ovat vähän isot jopa tälle keskimmäiselle (esikoiselle liian pienet) mutta kaveri oli alkuun sitä mieltä että kyllä ne vauvalle menee, jos niitä lahkeita vähän kääntää. Ja niinpä hän sitten sovitti niitä neiti 4kk:n päälle. Tässä kohtaa tosin jo totesi itsekin, että ei ne oikein passaa.

Huoh...siis toki kiva kun saa vauvalahjoja, mutta siis oikeastiko mun pitää sitten noita ehkä maailman järkyimpiä housuja säilyttää niin kauan että lapset käyttää kokoa 110...joka lienee 4-5v:n koko :o Eikö se jo riitä, että olen 1,5v säilyttänyt niitä kumppareita?

En oikeen tiedä että itkiskö sitä vain nauraisko.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Onko sillä ittellä lapsia? Jos ei oikein ymmärrä noita kokoja(?) mut kyllähän nyt silmälläkin näkee et ovat isot vauvalle.. :D

Juu on sillä tosiaan 2 omaa lasta. Ovat molemmat tosin nyt jo nuoria aikuisia, mutta kai nekin on joskus olleet vauvoja? Ainakin mä luulen niin.

:) Meillä yks sukulainen tuo aina liian isoja vaatteita. Se oli ihan hyvä ja ok juttu kun toi ristiäislahjaksi (vauva sillon 2kk) vaatteita mitkä oli kokoa 86cm, niitä viitti vielä odotellakin yli puoli vuotta, mutta sit esim joululahjaks ja synttärilahjaks toi pojalle vaatteita jotka on kokoo 110-120cm. Eli niitä pitäs sit säilytellä vuositolkulla... En oikeen ymmärrä tommosia lahjoja joita ei voi ottaa käyttöön heti / pian ..

Kai miekin sit olen kiittämätön, mutta kyllä mie aina kysyn jos ostan vaatetta lahjaks että minkä kokosta ja näköstä halutaan. :)

Kaverillas ei taida olla lapsia? :D Kun on hiukan hakusessa noi koot, vaikka ompahan kasvunvaraa... Ja jospa kato vaikka sunkin mieles muuttuis tässä lähivuosina pantterikuvioiden suhteen... :D

Mä en ole lahjoista kiittämätön, mut sisko on kokojen suhteen samanlainen, vaikka muuten vaatemaku onkin ihana. Mut esim tyttö sai kastelahjaksi mekon kokoa 92cm, en nyt kohtalaisen hyvä kun tyttö on 2v. Ja poika sai lahjaksi hienot maastokuvioiset housut kokoa 120cm, on nyt 3v ja vaatekoko on 98cm...

Alkuperäinen kirjoittaja hellsbells:
:) Meillä yks sukulainen tuo aina liian isoja vaatteita. Se oli ihan hyvä ja ok juttu kun toi ristiäislahjaksi (vauva sillon 2kk) vaatteita mitkä oli kokoa 86cm, niitä viitti vielä odotellakin yli puoli vuotta, mutta sit esim joululahjaks ja synttärilahjaks toi pojalle vaatteita jotka on kokoo 110-120cm. Eli niitä pitäs sit säilytellä vuositolkulla... En oikeen ymmärrä tommosia lahjoja joita ei voi ottaa käyttöön heti / pian ..

Kai miekin sit olen kiittämätön, mutta kyllä mie aina kysyn jos ostan vaatetta lahjaks että minkä kokosta ja näköstä halutaan. :)

Mä itse parhaillani kasaan vauvalahjaa kaverille ja mulla on siinä 2 sääntöä...pyrin ostamaan äidin maun mukaista ja en loukkaannu jos niille ei olekaan käyttöä.

Tällä kaavalla mä toivoisin että kaikki toimis :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Kaverillas ei taida olla lapsia? :D Kun on hiukan hakusessa noi koot, vaikka ompahan kasvunvaraa... Ja jospa kato vaikka sunkin mieles muuttuis tässä lähivuosina pantterikuvioiden suhteen... :D

Mä en ole lahjoista kiittämätön, mut sisko on kokojen suhteen samanlainen, vaikka muuten vaatemaku onkin ihana. Mut esim tyttö sai kastelahjaksi mekon kokoa 92cm, en nyt kohtalaisen hyvä kun tyttö on 2v. Ja poika sai lahjaksi hienot maastokuvioiset housut kokoa 120cm, on nyt 3v ja vaatekoko on 98cm...

:laugh:

aivan uskomatonta:) tuo oli jo huippu 110cm vauvalahjaksi:) mä sain lapselleni vauvalahjaksi 92cm ja sekin minusta hiukan hassua. tyttö käytti 3 vuotiaana 92cm kokoista vaatetta:)

Nyt kyllä viimisen tempun teit kun tulit tänne juoruamaan mun lahjuksista! Oletpa kiittämätön! Varmaan olet nauranut niille leopardilakanoillekin kun ostin sulle syntymäpäivälahjaa!? Ette siis nukukaan niillä?
En halua enää olla ystäväsi. Pyydä anteeksi!

Alkuperäinen kirjoittaja satutar:
On vähän sitten ostanut kasvun varaa...
Hei siis haloo kuka ostaa vauvalle noin isoja vaatteita, nehän menee jo pois muodista sataan kertaan ennenkuin sopivat...

Koita vaan nauraa...

Joo, siis kyllä mä nauran. Siis silleen hyvällä :)

Enkä mä usko että nuo pantterikuosit on koskaan edes muodissa olleet...mutta jos ne vaikka tosiaan tulee :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niina:
se o varmaa antanu jotai omia ostojaan joista ei omilla tenavillaan välitä sulle.miksi muuten noin isoja kokoja.tai muitten antamia lahjoja sille.

Ei, kyllä se sno tarjoustalossa nuo nähneensä ja että oli ne sieltä ostanut, kun niihin niin ihastui. Ois ostanut mekon jos ois ollut, mutta ei ollut. Ja myöhemmin soitti ja kiros, että nyt siellä ois sitten ollut niitä mekkoja.

Meinas tytöllensäkin ostaa, jos se vaikka joskus saa tyttölapsia :saint:

Meillä taas anoppi ostaa kirpparilta liian pieniä vaatteita ja sanoo sit et kaipa nää vielä sopii... Viimeks toi 62cm sortsit pojalle... ei siinä mitä mut poika käyttää 110cm vaatteita...

En nyt tiedä onko se niin huono asia jos joku antaa vähän isompaa kokoa, ainakin itse olisin ilahtunut muistakin kuin kokoa 60 (tai alle) olevista vaatteista (joista siis myös olin hyvin kiitollinen). Mutta joo alotukseen, onhan tuo vähän överiä...:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä taas anoppi ostaa kirpparilta liian pieniä vaatteita ja sanoo sit et kaipa nää vielä sopii... Viimeks toi 62cm sortsit pojalle... ei siinä mitä mut poika käyttää 110cm vaatteita...

eikä:)huh huijaa. anopilla vähän koot hakusessa:)

Yhteistyössä