Sain tietää odottavani! Pienoinen shokki!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi mama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi mama

Vieras
Tänään kävin lääkärissä lonkkavaivojen takia ja selkääkin on joskus vihlonut. Noh sainpahan siellä tietää olevani 24 viikolla raskaana. Menkat tulleet normaalisti. Ultrattiin yksityiselläkun kävin ja kaikki näytti oleban hienosti.

Tämä oli pienoinen shokki, sillä mitään oireita ei ole ollut ja olen juonutkin pari kertaa raskaus aikana. Pelottaa, onko kaikki todellakin hyvin. Maha ei ole kasvanut yhtään ja lääkäri epäili, että vauva on jotenkin selkärangan lähettyvillä Ylihuomenna menen vielä lääkäriin, en tiedä mitä sitten tapahtuu, ilmeisesti neuvolaan:)

Hämmentävä uutinen.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia??

Ohoh!!! Isot Onnittelut!!! Siis sulla ei näy mahaa ollenkaan... Uskomatonta. Mulla on nyt rv 24+1 ja iso maha edessä. Ei ole kenellekkään enää epäselvää ettenkö odottaisi =) Etkö ole tuntenut liikkeitä? Meidän "iltatähti" jyllää jo niin, että maha heiluu =)

Niin vaikea se varmaan on olettaa olevansa raskaana jos menkatkin ovat tulleet "ajallaan".

Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:
Ohoh!!! Isot Onnittelut!!! Siis sulla ei näy mahaa ollenkaan... Uskomatonta. Mulla on nyt rv 24+1 ja iso maha edessä. Ei ole kenellekkään enää epäselvää ettenkö odottaisi =) Etkö ole tuntenut liikkeitä? Meidän "iltatähti" jyllää jo niin, että maha heiluu =)

Niin vaikea se varmaan on olettaa olevansa raskaana jos menkatkin ovat tulleet "ajallaan".

En tunne mitään likkeitä ja tää on meidän esikoinen. Mahaa ei ole yhtään pientä pömppistä lukuunottamatta. Enhän mä ole ees osannu tunnustella liikkeitä kun on esikoinen...

Alkuperäinen kirjoittaja uusi mama:
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:

En tunne mitään likkeitä ja tää on meidän esikoinen. Mahaa ei ole yhtään pientä pömppistä lukuunottamatta. Enhän mä ole ees osannu tunnustella liikkeitä kun on esikoinen...

Niin ne liikkeetkin saattaa tuntua vain ilmakuplilta suolen mutkissa =) Vielä kerran isot onnittelut!!!

Yhteistyössä