Sain tietää, että pano pitää minua omituisena ja nyt kuitenkin haluaa tavata uudelleen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejä

Vieras
Olin seksitreffeillä yhden miehen kanssa kaksi viikkoa sitten. Mies sanoi heti, että haluaa tavata vielä uudelleen ja lähetti perään viestin, jossa toivoi, että minulla oli ollut yhtä ihanaa kuin hänellä ja kyseli haluanko vielä tavata.

Ehdotin viikko sitten uutta tapaamista viikonloppuna, mutta se ei miehelle sopinut. Mies ehdotti seuraavalla viikolla, mutta se ei käynyt minulle. Viime viikonloppuna ei kuulunut mitään, mutta mies ehdotti tapaamista tälle viikolle. Mahdollisimman myöhään iltaan, jolloin aikaa olisi vain pikasessioon.

Sain vahingossa selville, että miehen mielestä olin todella omituinen, mutta sängyssä oli kuitenkin ollut ihanaa. Selitteli vielä, että ilmeisesti oltiin eri aaltopituudella. Mies ei tiedä, että minä tiedän tämän. Itselle jäi tapaamisesta ihan hyvä mieli, enkä todellakaan huomannut, että oltaisiin oltu eri aaltopituuksilla. Yksi juttu ehkä vain oli sängyssä, joka haluttiin eri tavalla. Kaiken kukkuraksi sain tietää, että hänen luonaan oli käynyt joku uusi nainen panoilla viikonloppuna. Nyt mieheltä tuli kovin ylistävä viesti, jossa hän toivoo taas näkevänsä minut. Siis voi vitt*, mikä pelimies.

En todellakaan aio käydä enää tyydyttelemässä minua omituisenan pitävän miehen fantasioita. Antakaahan vinkkiä, miten olisi paras tapa vastata tällaiselle kuspäälle. Yksi ajatus oli, että siirrän aina tapaamista. Siinäpähän mies saa odotella kiihkoissaan ja haaveilla siitä, mitä jää jatkossa saamatta.

Mitäs jos ihan yksinkertaisesti sanot ettet halua enää tavata. Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta monimutkainen?
PS. Olitte seksitreffeillä? Miksi miehellä ei olisi saanut olla muita? Vai olenko mä ymmärtänyt jotenkin väärin nämä "panokaveri"-jutut......

Olit "panon" kanssa "seksitreffeillä. Tosiaan, sehän käyttäytyi juuri kuten pano seksitreffeillä, sinä ilmeisesti odotit vakavaa suhdetta yksinoikeudella. Kyllä se omituisellakin naisella pimpero on, ja kelpaa paremman puutteessa, kunhan ei ala liian hankalaksi.
Minäpä sanon mitä teet. Kun etsit seuraavaa, älä lähde "seksitreffeille", vaan hae kumppania tositarkoituksella. Tosin ei se nyt aina auta, siitä huolimatta usein löydät itsesi samasta tilanteesta. Mutta ainakaan et ole ihan itse vapaaehtoisesti hommannut itseäsi tilanteeseen jossa et halunnut olla.
Sanot sille tyypille vain että etsit muuta, jos ottaa itse yhteyttä. Eipä sitä kyllä varmaan liikuta. Turha sun on alkaa pelailemaan mitään "opetuspelejä", omaa energiaasi haaskaat.

Olen sitä mieltä, että seksitreffeilläkin pitäisi olla reilu peli ja pitää toinen tietoisena siitä missä mennään. Miksi valehdella ummet ja lammet? Siinä menee maku koko hommasta. En tosiaan odota mieheltä uskollisuutta, koska kyse on satunnaisesta hauskanpidosta, mutta olisi sentään mukavaa tietää olevansa aidosti haluttu ja kivaa seuraa. Siinäpä onkin tekemistä, että tästä joukosta löytää sellaisen, joka ei olisi näin kaksinaamainen tyyppi.

Naisille kyllä seksiseuraa on tarjolla yllinkyllin, mutta menee maku, kun saa kuulla tällaista selän takana. Miksi miehet sahaavat omaa oksaansa? Typeriä ovat. Tällä tyylillä loppuu kohta pilden saanti, kun liika sinisilmäisyys karisee naisilta.

No mut seksitreffit ovat just sitä varten että tavataan ja sekstaillaan kun voidaan. Ei siksi, että tykättäisiin henkisestä puolesta tai siksi että sit unohdettaisiin muut seksikumppanit ja alettaisiin seurustella.

En ole parisuhdetta hakemassakaan. Pahalta tuo silti tuntui kuulla, että mies ajattelee noin. Pitäisikö vain niellä ylpeys ja mennä uudelleen, kun kuitenkin tekee mieleni seksiä ja tämä tyyppi asuisi sopivan lähellä.

Mikset menisi? Ei omituisuus musta oo haukkumista tai mitään, vaan just kai eri aaltopituudella olemista. Se ehkä saattaa tehdä sut kiinnostavammaksi kuin muut.

Nokka pystyyn ja nauttimaan!

En mä usko että miehellä kolahtaisi mikään sellainen, ettet vaan enää tapaisi sitä, vastaisi viesteihin tai sanoisit vaan aina ettei joku aika sovi. Se on kuitenkin mies, ei nainen.

Sanot sille mielummin että et oikein ollut tyytyväinen seksiin, se varmasti enemmän kolahtaa. Tai voithan sanoa sille, että susta tuntui että olitte vähän liian eri aaltopituudella. :)

Turha sita nyt on alkaa kostamaan ja mieltaosoittamaan ja roikuskella jutussa sen enempaa, vaan lopettaa vaan yhteydenpidon. Ei sellaisia suhteita kannata yllapitaa, joista tulee itselle vaan huono mieli. Ihan tossukkahan sita on, jos jonkun epavarman haukkujaluuserin pompoteltavaksi alistuu tai jaa huomiota tsi anteeksipyyntoja keraamaan.

Eli jos mies kokee olleensa eri aaltopituudella seksitreffien merkeissä tapaamansa naisen kanssa, niin palstan kanojen mielestä on ihan kehitellä jotain tuollaisia kostokuvioita? Vittu te olette vielä enemmän pihalla kuin mä oletinkaan!

Ap:llä on naisille tyypillinen huono itsetunto. Turha marista jos on huono sängyssä. Käy läpi 1000 miestä ja jos kaikki ovat sitä mieltä, että olet huono sängyssä, niin sitten olet.

En mä usko että miehellä kolahtaisi mikään sellainen, ettet vaan enää tapaisi sitä, vastaisi viesteihin tai sanoisit vaan aina ettei joku aika sovi. Se on kuitenkin mies, ei nainen.

Sanot sille mielummin että et oikein ollut tyytyväinen seksiin, se varmasti enemmän kolahtaa. Tai voithan sanoa sille, että susta tuntui että olitte vähän liian eri aaltopituudella. :)

Tämä on hyvä. Käytän tätä, mikäli en tapaa miestä enää. Toisaalta tekisi mieli kokeilla vielä toisen kerran. Ehkä olen tyhmä, jos menen sinne uudestaan hakkaamaan päätäni seinään.

Peruin alustavasti suunnitellut toiset treffit ja taisi miehellä iskeä jonkinlainen hätä, kun tuli heti pari uutta ehdotusta seuraavaksi tapaamiseksi. Noh, nekään ei sovi minulle. Kjehkjeh...

Onko teillä siis yhteisiä tuttuja vai mistä itsesi tunnistit? :D
En jaksais tommosia leikkejä. Jos haluat tavata, tapaa. Jos et niin ok sekin. Teinitouhua loukkaantua tommosesta jos alkuperäinen tarkoitus kuitenkin oli pelkästään seksi eikä suhde.

Hei oikeesti. Älä mene. Sun pää ei kestä.
A) Sää olet ihan suodattamatta uskonut kaiken mitä kolmad osapuoli on väritellyt jonkun toisen seksiseikkailuja. Millainen yhteinen "tuttu" teillä edes on kun kertoo toisen seksiseikkailuista? Omaa ei sit taida ollakaan, ja kateellisen panettelua.
B) Totta kai miehellä on muutakin seksiseuraa. Se on se nykypäivän " selvä peli" seksitreffi hauissa.
C) voit olla outo ihan vaan sen vuoks että alat pelaa jotain ihme säätöpelejä kostamisista ja nähdään ei nähdä säädöistä. Olen samaa mieltä, olet aika outo.

Nyt suoritat väistämättömän johtopäätöksen: Seksitreffit eivät ole sinua varten. Sitten sanot miehelle ihan asiallisesti, että et halua tavata enää, ei ollut sinun juttu (tai miten nyt sitten muotoilet.) Ja keksit sitten jotain ihan muuta tekemistä.

Hei oikeesti. Älä mene. Sun pää ei kestä.
A) Sää olet ihan suodattamatta uskonut kaiken mitä kolmad osapuoli on väritellyt jonkun toisen seksiseikkailuja. Millainen yhteinen "tuttu" teillä edes on kun kertoo toisen seksiseikkailuista? Omaa ei sit taida ollakaan, ja kateellisen panettelua.
B) Totta kai miehellä on muutakin seksiseuraa. Se on se nykypäivän " selvä peli" seksitreffi hauissa.
C) voit olla outo ihan vaan sen vuoks että alat pelaa jotain ihme säätöpelejä kostamisista ja nähdään ei nähdä säädöistä. Olen samaa mieltä, olet aika outo.

Ei ole kolmansia osapuolia. Mies ihan itse avautui keskustelupalstalla, kun ei tunnistanut minua, enkä paljastanut, että olemme jo tavanneet.

AP-seksitreffit eivät ole = fuckbuddy. Se, että hän vielä haluaa sua tavata tarkoitaa, että sellaiseksi suhde voi ehkä jopa muodostua. Silloin kannattaa tehdä ne pelisäännöt, tähän pystyy aikuiset ihmiset jotka haluavat samaa asiaa. Eli suu auki jos jos pysyvämpää kikkeliä haluat elämääsi.

Yhteistyössä