Sain tietää aamulla klo 8, ETTÄ MIEHELLÄNI ON SUHDE VELJENI VAIMOON!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just de
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Tuollaista olisi kyllä tosi vaikea antaa anteeksi. Itse en varmaan siihen pystyisi. Voimia ap..!

Mistä lähdet liikkeelle? Ehkä kannattaa muutama päivä ihan vaan miettiä, pystytkö muuttamaan vaikka jollekin kaverille/vanhemmillesi joksikin aikaa? Jos erota päätät, niin sitten avioerohakemus netistä, alat hakemaan asuntoa jne.

Ei olla naimisissa vaan ihan avopari ollaan.

Helpottaa tässä tilanteessa. Sitten ei tarvi kuin uusi asunto etsiä ja sopia huoltajuudesta, elatusmaksuista yms... aika lastenvalvojalle.

Mutta mieti ensin rauhassa mitä haluat tehdä.

Ja joku muistanee sen fb-säikeen, minkä kerran aloitin, jossa mun mies ei halunnut mua hänen fb-kamukseen. Tää kaikki juontaa sieltä asti, eli säätöä on miehellä ollut ilmeisesti suuntaan jos toiseenkin.

Alkaa itellä viimeinkin silmät aukeemaan, onneksi!

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Ero. Mä en ole fyysisestä esim. kännipanosta niin nokonuuka mutta henkinen yhteys ja sen ruokkiminen pitämällä yhteyttä ja tapaamalla on.

Olen aika pitkälti samaa mieltä! Tää on vaan niin uskomatonta..

Ois nyt edes valinnut jonku muun kuin mun veljen vaimon! Ja ei siinä vielä kaikki; miehelleni tulee jatkuvalla syötöllä fb:ssä ja tekstareita eukoilta, et sä pyörit mun mielessäs ja oot niin ihana ym. paskaa..

Mä joutuisin käydä varmaa läväyttää sitä akkaa. Eihän siinä auta mikään muu kun erota jos miehes sydän on jossain muualla.

Ja joku muistanee sen fb-säikeen, minkä kerran aloitin, jossa mun mies ei halunnut mua hänen fb-kamukseen. Tää kaikki juontaa sieltä asti, eli säätöä on miehellä ollut ilmeisesti suuntaan jos toiseenkin.

Niinpä!!! Muistan tän. Oliko muita merkkejä ilmassa? Miten käyttäytyivät in real life, kun olitte kaikki koolla??

No siis joo. Musta alkaa tuntua siltä, että tiedät jo hyvin itsekin, mitä tulet asian suhteen tekemään.

Mitä tekee miehellä, jolla on virityksiä joka suuntaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niinpä!!! Muistan tän. Oliko muita merkkejä ilmassa? Miten käyttäytyivät in real life, kun olitte kaikki koolla??

Huomasin heidän välillään muutaman kerran ihmeellisiä katseita ja virnistelyjä, ja yleensä ei nyt hirveesti olla oltu yhdessä kiireistä johtuen tänä keväänä.

Kaiken huippu on, et mun mies valehteli mulle menevänsä työkavereiden kanssa baariin ja tää akka sanonut veljelleni menevänsä omien kamujen kans ja olivat siis menneet yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja d:

No siis joo. Musta alkaa tuntua siltä, että tiedät jo hyvin itsekin, mitä tulet asian suhteen tekemään.

Mitä tekee miehellä, jolla on virityksiä joka suuntaan?

Sinäpä sen sanoit; ei tee tuollaisella "miehellä" mitään!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varmaan tekisin niin, että tilaisin ajan johonkin parisuhdeterapeutille. Ihan vain siksi, että yleensä suomalaiset miehet vihaa tuollaisia tilanteita.

Vieläkö tässä terapiaan, miksi? Taitais tulla mahtava istunto, minä, veljeni, mieheni ja tää veljen vaimo. Ois varmasti rattoisa meininki :D

Alkuperäinen kirjoittaja Näin tekisin:
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Ero. Mä en ole fyysisestä esim. kännipanosta niin nokonuuka mutta henkinen yhteys ja sen ruokkiminen pitämällä yhteyttä ja tapaamalla on.

Olen aika pitkälti samaa mieltä! Tää on vaan niin uskomatonta..

Ois nyt edes valinnut jonku muun kuin mun veljen vaimon! Ja ei siinä vielä kaikki; miehelleni tulee jatkuvalla syötöllä fb:ssä ja tekstareita eukoilta, et sä pyörit mun mielessäs ja oot niin ihana ym. paskaa..

Mä joutuisin käydä varmaa läväyttää sitä akkaa. Eihän siinä auta mikään muu kun erota jos miehes sydän on jossain muualla.

Siis selvennykseski, että ne akat lähettelee tälle mun miehelle näitä haluamis- ja ihailuviestejä.

Ja todellakin tekis mieli käydä hieman läsäyttämässä..

Kuulostaa siltä, että ap tietää ihan hyvin mitä tehdä. Kuka tuollaista miestä katselisi... en ainakaan minä. Harmi sinänsä että veljesi vaimon valitsi, niin useampi läheinen joutuu tästä tilanteesta nyt kärsimään. Sinä ja veljesi ansaitsette molemmat jotain parempaa.

Yök. Miten ne ovat kehdanneet, vaikka virallisesti eivät olekaan sukua...niin kuitenkin minusta ovat :/
Jos ne lyöttäytyy yhteen, niin heidän lapset ovat serkuksia ja he vanhempia heille O.o

siis ihan uskomatonta settiä...vaikee ois kuvitella meijän perheessä moista!
voimia ja tosissaan ei tota ees kannata alkaa selvittään,kaivelet sitä vaan aina mielessä jos jatkat ukon kaa.

kuka sanoo että teidän erota pitää?! niin minä kyllä itse tekisin ¨, mutta sei välttämättä ole oikea vaihtoehto teille.
minä avokin siskon aviomistä muutaman kerran panneena voin tunnustaa..
avokkihan on nykyään ex siis. ihan itse jätin eikä kukaan tiedä vieläkään tapahtuneesta.
asiat pitää vain hoitaa vähän varovaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja lo:
kuka sanoo että teidän erota pitää?! niin minä kyllä itse tekisin ¨, mutta sei välttämättä ole oikea vaihtoehto teille.
minä avokin siskon aviomistä muutaman kerran panneena voin tunnustaa..
avokkihan on nykyään ex siis. ihan itse jätin eikä kukaan tiedä vieläkään tapahtuneesta.
asiat pitää vain hoitaa vähän varovaisemmin.

Musta tuntuu että tämmösiä kommentteja ei ihan ny just kaivata..

Alkuperäinen kirjoittaja marala:
siis ihan uskomatonta settiä...vaikee ois kuvitella meijän perheessä moista!
voimia ja tosissaan ei tota ees kannata alkaa selvittään,kaivelet sitä vaan aina mielessä jos jatkat ukon kaa.

Joo, ei. Kyllä musta tää on kans tässä. En voi tällaista asiaa unohtaa ja olla niinku en oliskaan. Sillähän mä sit hyväksyisin koko miehen käytöksen.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
siis miten niin mitään vakavampaa ei ole tapahtunu??? Jos niillä on suhde, niin eikö se ole jo aika vakavaa?

Omakohatinen kokemus: Mieheni ja bestikseni pitivät suhdettä yllä puoli vuotta kunne sain penkomalla sen selville.
Kuulemma ei vakavaa eli ei fyysistä. (ei tietenkään) Soittoja ,viestejä...

Mä jäin suhteessen mutta en kyllä onnellinen ole:(

Alkuperäinen kirjoittaja .:
Onkohan tuo edes ainut nainen jonka kanssa säätöä...

No sepä se, tätä ei voi kukaan tietää ja jotenkin pahoin plekää, ettei anoaksi jää.

Tai siis, et on ollut muitakin tässä 10 vuoden aikana.

Mut miehet on perseestä ja kyllä ne akatkin osaa. Karua, mutta totta.

Kyllä sä tästä pääset yli. Tehän ootte nyt veljesi kanssa samassa veneessä. Pidätte vain tiukasti toistenne puolia, niin kyllä se aurinko alkaa paistamaan risukasaankin.

Yhteistyössä