Sain tietää aamulla klo 8, ETTÄ MIEHELLÄNI ON SUHDE VELJENI VAIMOON!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just de
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just de

Vieras
Tää on ihan uskomatonta! Olen ihan sekaisin raivosta ja kaikesta muustakin.

Molemmat osapuolet myöntää syyllisyytensä, mut kuulema mitään vakavampaa ei ole tapahtunut. Kestänyt tämän kevään.

Ja tuomitkaa vaan mut niin sain tämän tiedon miehen tekstareita penkomalla. Mulla oli vaan niin vanha etiäinen, et nyt ei ole kaikki kunnossa niin tarkistin ja mitäs sieltä löytyikään; vahingossa poistamatta unohtuneita viestejä, joista asia kävi hyvin selvästi ilmi.

Mitähän mä nyt teen? Meillä 2 lasta 4,5v ja 2v, yhteinen talo velalla 150 000, autolaina. En vaan millään jaksaisi tällaista paskaa ja mistä edes lähteä liikkeelle!?

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
siis miten niin mitään vakavampaa ei ole tapahtunu??? Jos niillä on suhde, niin eikö se ole jo aika vakavaa?

Niinpä! Kuulema mitään fyysistä ei ole tapahtunut eli se on sitä vakavampaa. Mulle se vakavampi on kyllä just sitä henkistä puolta!

Ja tää akka oli sanonut mun veljelleni, et minkäs sitä tunteilleen mahtaa!! Ja haluis pitää asian salassa, ettei sukulaiset saa tietää ja ettei lapset kärsi! Se on hyvä tässä vaiheessa miettiä tällaisia! jumankeuta mitä ääliöitä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[Niinpä! Kuulema mitään fyysistä ei ole tapahtunut eli se on sitä vakavampaa. Mulle se vakavampi on kyllä just sitä henkistä puolta!

No nyt tajusin tuon. Monelle kun pettäminen on vasta sitten kun on seksiä eikä se ole vakavaa jos vain tehdään kaikkea muuta.
Ukko pihalle ja avioero vireille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[Niinpä! Kuulema mitään fyysistä ei ole tapahtunut eli se on sitä vakavampaa. Mulle se vakavampi on kyllä just sitä henkistä puolta!

No nyt tajusin tuon. Monelle kun pettäminen on vasta sitten kun on seksiä eikä se ole vakavaa jos vain tehdään kaikkea muuta.
Ukko pihalle ja avioero vireille.

Tää on jotenkin ihan uskomatonta! Viddu, 10v tuollaisen ääliön kanssa pyörin ja 2 ihanaa lastakin tein!

Ja kyllä on ihanat sukulaisetkin!

Alkuperäinen kirjoittaja ainoa konsti:
Joo, kannattaisi tosiaan pistää talo myyntiin ja muuttaa pois.

Sehän tässä just nyt on kauheinta, tää epävarmuus ja alkaa kaikki järjestään. Oon ihan pyörällä päästäni, et mistä alan.

Lapsilla vielä iltapäivällä kampaamoaika ja illalla tarhan kevätjuhla..

Autossakin soi biisi "haaveet kaatuu, niitä nousemaan ei saa..." Sattuipa sopivasti! Ahdistus on sanoinkuvaamaton!

Tuollaista olisi kyllä tosi vaikea antaa anteeksi. Itse en varmaan siihen pystyisi. Voimia ap..!

Mistä lähdet liikkeelle? Ehkä kannattaa muutama päivä ihan vaan miettiä, pystytkö muuttamaan vaikka jollekin kaverille/vanhemmillesi joksikin aikaa? Jos erota päätät, niin sitten avioerohakemus netistä, alat hakemaan asuntoa jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Tuollaista olisi kyllä tosi vaikea antaa anteeksi. Itse en varmaan siihen pystyisi. Voimia ap..!

Mistä lähdet liikkeelle? Ehkä kannattaa muutama päivä ihan vaan miettiä, pystytkö muuttamaan vaikka jollekin kaverille/vanhemmillesi joksikin aikaa? Jos erota päätät, niin sitten avioerohakemus netistä, alat hakemaan asuntoa jne.

Ei olla naimisissa vaan ihan avopari ollaan.

Rauhoitu ensin, älä ala alkujärkytyksessä järjestelelmään mitään. Nuku yön yli, ja aloita huomenna, tässä asioita;
1) joko sinä tai mies muutatte
2) talo menee joko myyntiin tai toinen ostaa toisen puolen ja jää siihen asumaan
3) avioero vireille
4) varaa aika lastenvalvojalle tapaamis- ja elatussopimuksen tekoa varten
5) hanki tukea itsellesi, esim. perheasiain neuvottelukeskuksesta
6) älä hauku lapsille heidän isäänsä, vai veljesi lapsille heidän äitiään
7) pidä lasten arki mahdollisimman samanlaisena kuin ennenkin, kerro heille että isä ja äiti eivät voi jatkaa yhdessä, mutta se ei ole lasten vika

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Ero. Mä en ole fyysisestä esim. kännipanosta niin nokonuuka mutta henkinen yhteys ja sen ruokkiminen pitämällä yhteyttä ja tapaamalla on.

Olen aika pitkälti samaa mieltä! Tää on vaan niin uskomatonta..

Ois nyt edes valinnut jonku muun kuin mun veljen vaimon! Ja ei siinä vielä kaikki; miehelleni tulee jatkuvalla syötöllä fb:ssä ja tekstareita eukoilta, et sä pyörit mun mielessäs ja oot niin ihana ym. paskaa..

Yhteistyössä