V
"vieras"
Vieras
vaikka olen jo pitkään tiennyt periväni hänet (hänellä ei ole omia lapsia ja olen hänen lähiomaisensa), en tiennyt tarkasti omaisuuden määrää ennen kuin nyt. Sukulainen on sairastunut ja tällä hetkellä sairaalassa joten hoidan hänen asioitaan sillä aikaa kunnes/jos pääsee taas kotikuntoiseksi (ikää on jo). Yllättäen selvisi että sijoituksia onkin 250 000 (ja sen lisäksi asunto ja kesäasunto, jotka tietysti tiesinkin). Olin luullut että säästöjä/sijoituksia olisi ollut jotakin 100 000 pintaan. Jotenkin järkyttää että sukulainen elää itse hyvin vaatimattomasti, on tosi nuuka eikä tuhlaa mihinkään ja sitten istuu rahakasan päällä... olen aina yrittänyt sanoa että laittaisi itseensä tai palveluihin jos tarvitsee mutta ei... nyt on kyllä yritettävä edes saada investoimaan kuntoutukseensa kun ei todella tarvitse miettiä onko varaa maksaa siitä yksityisesti vai ei.
Turhis aloitus, mutta jotenkin tieto hämmästytti, järkytti ja samalla ilostutti (koska tiedän nyt että jossain vaiheessa ei itse tarvitse enää kituuttaa vaan saa asuntolainan maksettua pois), silti toivon että hän on keskuudessamme ja lapsiemmekin ilona vielä pitkään,
Turhis aloitus, mutta jotenkin tieto hämmästytti, järkytti ja samalla ilostutti (koska tiedän nyt että jossain vaiheessa ei itse tarvitse enää kituuttaa vaan saa asuntolainan maksettua pois), silti toivon että hän on keskuudessamme ja lapsiemmekin ilona vielä pitkään,