sain tänään tietää ?

moikka kaikki äidit! sain tänään tietää että odotan lasta mitä teen teenkö aportin vai pidänkö lapsen :) o
olen pian 18vuotta mutta onko minusta vielä äidiksi :) en pystyisi luopua omasta lapsestani :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo ja muutenkin äärettömän tyhmä kysyä tollasta netistä.. ehkei aloittaja ole ihan kypsä äidiksi. puhu äidilles, kavereille, terkkarille kelle vaan, mut älä kysy netissä pidätkö lapsen vai et?? :kieh:
Nuori olet vielä ja toivon, että teet itselles oikean ratkaisun, mut puhu jollekki.
 
Oletko ajatellut joskus saada lapsia? Miksei ajankohta voisi olla yhtä hyvin nyt kuin vaikka 10 vuoden päästä. Onko lapsen isä kuvioissa mukana? Minkälainen tukiverkko? Mieti asiaa joka kantilta ja jos tunnet että abortti on vaihtoehdoista paras niin teet niin kuin parhaaksi näet.

Itse sain esikoisen 19 vuotiaana. Olin seurustellut lapsen isän kanssa 3 vuotta. Olin aina tiennyt että haluan lapsia joskus ja mielessä ei käynyt hetkeäkään että olisin tehnyt abortin. Olen ollut paras mahdollinen äiti lapsilleni.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Ap kuumeili ja mietti aborttia saman päivän aikana. Katsokaahan viestihistoriaa. :whistle: Ei ihan tasapainoiselta vaikuta. Toivottavasti on mennyt kesken (kuten eräässä pinossa vaikutti) ja tämä tyttönen saisi vielä vuosia aikaa kasvaa aikuiseksi. Kotia on kiva leikkiä, mutta lapsi ei ole nukke. En kyllä sitäkään ihmettelisi, jos tämä viestittely olisi jonkun teinityttösen leikkejä. Hieman porvoolta nuo jutut haiskahtaa tai jos on totisinta totta, niin ei ainakaan kovin älykkäältä. Sori.
 
Itse myös tunnustan tuon *mur-mur*in mainitseman pentumaisuuden, mutta lapseton kun olen (valitettavasti), niin lapselliseksi en itseäni voi nimittää. :saint:

Mutta olisin mielellään lapsellinen! :heart:
Kuin myös! :heart:

Ja aloittajalle, et voi odottaa muunlaista suhtautumista tämmöisillä aloituksilla ja jutuilla, joita oot nyt täällä tässä sekä muissa ketjuissa höpöttänyt..
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
"27.05.12, 02:15 #1
(odottavaäiti)
odottava äiti ? auttakaa äidit

olen 18vuotta ja raskaana ! kysymys kuulu äidit?

1. oliko raskaus tunteelista ja ihanaa elämää ?

2 kuinka paljon maksoi lääkärikulut ja neuvolat

3. pitäisikö asiasta jutella lääkärin kanssa?

4 . oliko odotus pitkää ja tuskalista aikaa?


AUTTAKAA ÄIDIT ASIOISSA ? MITÄ EN TIEDÄ "

"22.06.12, 10:22
(odottavaäiti)

vonko tulla raskaaksi ???

moikka haluan tietää voiko tulla raskaaksi jos harrastaa seksiä niin ettei mies saa orgasmia
voiko tulla raskaaksi jos ei ole päästänyt sisälle tuntuu oudolta mutta minulla on vatta koko ajan kipiä
pitäisikö tehdä raskaustesti en voi vielä olla raskaana koska olen vasta 17vuotta :/ apua !!!
en pystyisi luopua omasta lapsestani "

:headwall:
 

Yhteistyössä