Sain taas valokuvakortin.

"mamaa"
Mä kyllä tykkään noista lapsikuvakorteista, mitä ollaan saatu. Säästetään ne! Tykkään tosin kaikista niistä lapsistakin, joita ne esittää. Ennen oman lapsen syntymää ne olivat minusta huvittavia, mutta totta kai me meidän piltistä silti sellainen joka vuosi teetetään! :) :) Eikä minua haittaa ajatus siitä, että jotkut todennäköisesti heittävät sen meidän kortin roskiin heti. Mitä siitä.

Paras kortti oli tänä vuonna kuitenkin lapsettoman ystäväpariskunnan kortti, jossa he ovat bikinit&uimashortsit jalassa, tonttulakit päässä rantalomallaan. He kärsivät lapsettomuudesta ja mun mielestä oli loistavaa, että he jaksoivat tehdä tuon huumoripitoisen vastavedon siitä huolimatta! Säästän ehdottomasti ja on kunniapaikalla!
 
Vilkaisen ja roskiin
Hullua noitten valokuvakorttien kanssa on se, ettei oikein tiedä mitä niillä tekisi. Lähettäjistä ne on varmaan maailman hienoimpia ja arvokkainta mitä voi lähettää. Muistetaan kesällä kysellä, että mitäs tykkäsit meidän pienokaisista tonttumyssyt päässä? Mitä mitä? Helkkari, mitä tonttumyssyjä? Kuka muistaa, ja sitten kun muistaa ja kertoo arkistoineensa (roskiin) kaikki ja aina välillä katselevan niitä. Voi paska! Kunnon joulukortti riittää, eikä sekään ole niin tarpeen.
Hyvä huomio! Näin se on.
 

Yhteistyössä