Sain synttärilahjana 220e, paljonko siitä käytän itseeni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mamma-78

Aktiivinen jäsen
15.07.2007
3 458
0
36
Sain siis tuon summan 30v. lahjaksi sukulaisilta ja nyt mietin, kuinka paljon siitä on kohtuullista käyttää omiin ostoksiin kun muksutkin tarvitsevat uusia toppavaatteita. Tuntuis kauhean itsekkäältä tuhlata se pelkästään itseeni..

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Sain siis tuon summan 30v. lahjaksi sukulaisilta ja nyt mietin, kuinka paljon siitä on kohtuullista käyttää omiin ostoksiin kun muksutkin tarvitsevat uusia toppavaatteita. Tuntuis kauhean itsekkäältä tuhlata se pelkästään itseeni..

Koko summan. Elleivät lapset nyt sitten jää kokonaan ilman vaatteita. Ja onnittelut syntymäpäivän johdosta :flower:.

Kyllä mä ainakin omat lahjarahani käytän omiin juttuihin :). Muista rahoista sitten ton pienen miehen tarpeet ostan. Eli se rahahan on ylimäärästä, joten pitäishän ne lasten tarpeet ostaa muutenkin miksi siis käyttää omia lahjarahoja niihin.

Sun lahja, sä teet sillä mitä tahdot. Kukaan ei soimaa sua, vaikka käyttäisit kaiken itseesikin! Mutta voit ostaa lapsillekin vaikka koko rahalla, sun rahahan se on ja sä päätät!

Alkuperäinen kirjoittaja lisko:

Koko summan. Elleivät lapset nyt sitten jää kokonaan ilman vaatteita. Ja onnittelut syntymäpäivän johdosta :flower:.

Täysi peesi.

Nehän on sun synttärirahoja.Ei sen puoleen en mäkään varmaan tuhlais kaikkea itseeni(pihi mikä pihi ).

Mulla vituttaa kun tahtoisin antaa vähävaraiselle ystävälle rahalahjan, mutta tiedän hänen tuhlaavan rahat teinilapsiinsa jotka takuulla vievät tuhkatkin pesästä.. Heillä takuulla on kaikkea mitä voi vain tahtoa mutta silti "lapset aina ensin!"..Käsittämätöntä..Itsellänikin on lapsia, mutta pitää pitää huolta myös itsestään..

Mä käyttäisin vain itseeni, tai se olisi tarkoitus kun shoppailemaan menisin. Mutta mitä luultavimmin päätyisin lastenvaateosastolle ja jotain sieltäkin tarttuisi mukaan.
SUN synttärilahjahan se on, hemmottele nyt vain itseäsi. =)

Jos sulla ei olis muutoin varaa vaatettaa lapsia, niin se mikä niistä jää yli.

Mulla menis tuo itselle ja lasten vaatteet hommaisin palkkarahoillani...tai miehen palkoilla.

Yhteistyössä