sain sitten kuulla olevani mauton teini :( !

  • Viestiketjun aloittaja äippä-80
  • Ensimmäinen viesti
27vee 2 lasta
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Sulla on ollut oikeasti liian teinimäiset vaatteet ja korut. On olemassa myös tyylikkäitä muodikkaita vaatteita. Ymmärrän hyvin jos Gina Trikotista ostettu toppi näyttää teiniltä, koska sitähän ne ovat. On olemassa aikusempia tunikoita, joita voit käyttää. Ja korukin voi olla aikuiselle tarkoitettu eikä teinien muotia.
Kaikki ei tahdo kulkea beigen värisissä alusvaatteissa ja "aikuismaisessa tunikassa" Kyllä ne topit on ihan samoja osti ne gina trigosta tai seppälästä.. Mä pidän niitä gina trigon vaatteita kyllä ihan hyvinä.. Jos ostaa vaatteet ns. muotiliikkeestä on heti joku teiniangsti. Ihme ajattelumaailma joillakin.
 
ji
Niin, ei se kaveri täysin väärässä ollut, mutta mitä sillä on väliä mitä toiset ajattelevat jos itse viihtyy???

Kirjoituksesi sai ärsyyntymään, koska arvostelet rehellistä ihmistä, jota väität kaveriksesi. Ei olisi kivaa olla sellaisen ihmisen ystävä, joka ei kestä suoraa palautetta. Moni muukin on varmasti ajatellut samalla tavalla, mutta muut eivät uskaltaneet sanoa, eikä tuntemattomilla ollut siihen mahdollisuuttakaan.
 
jj
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Niin, ei se kaveri täysin väärässä ollut, mutta mitä sillä on väliä mitä toiset ajattelevat jos itse viihtyy???

Kirjoituksesi sai ärsyyntymään, koska arvostelet rehellistä ihmistä, jota väität kaveriksesi. Ei olisi kivaa olla sellaisen ihmisen ystävä, joka ei kestä suoraa palautetta. Moni muukin on varmasti ajatellut samalla tavalla, mutta muut eivät uskaltaneet sanoa, eikä tuntemattomilla ollut siihen mahdollisuuttakaan.
Ei tuo ap:n kaveri mikään rehellinen ollut, vaan ilkeä ja/tai kateellinen. Eiköhän se niin ole, että aikuinen ihminen saa pukeutua tavallaan, eikä toisten, varsinkaan ystävien, tarvitse siitä alkaa aukomaan päätään! Mua ärsyttää tuollaiset tyypit, jotka muka "rehellisyyden" nimissä aukovat turpaansa.
 
ok
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin kiinnostaa mitä sillä kaverilla itsellä oli päällä??? Miten pukeutuu?
:LOL:

Oikeesti, mustat legginsit ja harmaa toppi on aivan peruspukeutumista. Mun 60 v. äitikin pitää tuollaisia ja minä, 29 v.
Hups, yritin lainata ja nauraa sille että kaverillasi oli haaremihousut ja tissiliivit, ja sanoo sun vaatteita oudoiksi :D
 
ji
Alkuperäinen kirjoittaja 27vee 2 lasta:
Kaikki ei tahdo kulkea beigen värisissä alusvaatteissa ja "aikuismaisessa tunikassa" Kyllä ne topit on ihan samoja osti ne gina trigosta tai seppälästä.. Mä pidän niitä gina trigon vaatteita kyllä ihan hyvinä.. Jos ostaa vaatteet ns. muotiliikkeestä on heti joku teiniangsti. Ihme ajattelumaailma joillakin.
Kuka väittää että tarvitseekaan kulkea beigen värisissä alusvaatteissa. Mutta vaikka ostaa vaatteet muotiliikkeestä, voi ostaa sellaista joka sopii ikään. Säälittää vähän sellaiset jotka kuvitttelevat tulevansa nuoremmksi teinien vaatteissa, eikä siitä ystävä saisi edes sanoa :D
 
vieras
Millasia vajakkeja teillä oikeen on kavereina? Vähän väliä täällä kuulee, kun jonkun kaveri on haukkunut tyyliä tai vaatteita päin naamaa. Pidättekö oikeesti sellasia ihmisiä ystävinänne? Ihan sama mitä toisella on päällä, kunhan nyt ei ole alasti, likaisissa tai risoissa vaatteissa, mikä kertoo jo mielenterveydellisistä ongelmista. Sellasta vaan ei sanota. Ja jos on pakko sanoa jotakin, sen voi tehdä vähän tyylikkäämmin kuin mölistä mitä sylki suuhun tuo.

No, monet nyt on vaan niin helvetin tyhmiä eikä ole minkäänlaisia käytöstapoja muutenkaan. Yleensä samat ihmiset kailottaa muutenkin kaikkia henk.koht. asioitaan hirveään ääneen julkisilla paikoilla. Melkoisen junttia.
 
27vee 2 lasta
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Alkuperäinen kirjoittaja 27vee 2 lasta:
Kaikki ei tahdo kulkea beigen värisissä alusvaatteissa ja "aikuismaisessa tunikassa" Kyllä ne topit on ihan samoja osti ne gina trigosta tai seppälästä.. Mä pidän niitä gina trigon vaatteita kyllä ihan hyvinä.. Jos ostaa vaatteet ns. muotiliikkeestä on heti joku teiniangsti. Ihme ajattelumaailma joillakin.
Kuka väittää että tarvitseekaan kulkea beigen värisissä alusvaatteissa. Mutta vaikka ostaa vaatteet muotiliikkeestä, voi ostaa sellaista joka sopii ikään. Säälittää vähän sellaiset jotka kuvitttelevat tulevansa nuoremmksi teinien vaatteissa, eikä siitä ystävä saisi edes sanoa :D
No mikä se ikä on ettei saa enää ostaa leggareita ja toppia :)
 
ji
Ja mitä sekään tähän kuuluu, että tyttöni lainaa vaatteita minulta, mutta kestän sen kuin aikuinen jos joku katsoo, että sellaiset vaatteet eivät ole minun ikäiselleni sopivia ;) Tosin minulla on vaatteita, jotka ovat muodikkaita, mutta eivät ohimenevän teinimuodin oikkuja.
 
ji
Alkuperäinen kirjoittaja 27vee 2 lasta:
No mikä se ikä on ettei saa enää ostaa leggareita ja toppia :)
Riippuu täysin siitä, MILLAISEN topin laittaa leggareiden kanssa. Ja kokonaisuus, joka ap:llä on ollut ikään nähden teinimäinen. Pakkoko sitä on kaikkia teinien jujuja laittaa yhtä aikaa :D
 
ji
Alkuperäinen kirjoittaja 27vee 2 lasta:
No mikä se ikä on ettei saa enää ostaa leggareita ja toppia :)
Riippuu täysin siitä, MILLAISEN topin laittaa leggareiden kanssa. Ja kokonaisuus, joka ap:llä on ollut ikään nähden teinimäinen. Pakkoko sitä on kaikkia teinien jujuja laittaa yhtä aikaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Sulla on ollut oikeasti liian teinimäiset vaatteet ja korut. On olemassa myös tyylikkäitä muodikkaita vaatteita. Ymmärrän hyvin jos Gina Trikotista ostettu toppi näyttää teiniltä, koska sitähän ne ovat. On olemassa aikusempia tunikoita, joita voit käyttää. Ja korukin voi olla aikuiselle tarkoitettu eikä teinien muotia.
Ai,mun mielestä niissä mainoksissa on aina kyseisten vaateliikeiden tuotteita esitellyt aikuinen nainen :) Millanen on "aikuisempi" tunika ja missä niitä myydään? Mun mummo ostaa vaatteensa Lindexiltä :)
 
27vee 2 lasta
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Alkuperäinen kirjoittaja 27vee 2 lasta:
No mikä se ikä on ettei saa enää ostaa leggareita ja toppia :)
Riippuu täysin siitä, MILLAISEN topin laittaa leggareiden kanssa. Ja kokonaisuus, joka ap:llä on ollut ikään nähden teinimäinen. Pakkoko sitä on kaikkia teinien jujuja laittaa yhtä aikaa :D
No kyllä siellä henkka maukassa on ihan nättejä koruja myös aikuisille :) nii ja myös topit on ihan samanlaisia minun mielestä joka kaupassa :)
 
Viivi
Mullakin on tänään mustat leggingsit (oikein on mustat pitsireunuksetkin nuissa lahkeissa ) , valkoinen pitkä toppi gina tricotista ja neulemekko siinä päällä. Oon aika teini, mutta oon aina tykännyt pukeutua nuorekkaasti. Ja toivon ettei mulle ikinä tulla noin sanomaan. Enhän mäkään sano niille mitään, jotka mun mielestä pukeutuu mammamaisesti tai vanhentaa itseään vaatteillaan. Olen hiljaa ja nautin omista vaatteistani :D
 
fyt
Höh, tylsä kaveri sulla. Mielestäni ihmiset saa pukee ihan mitä vaan, ikään katsomatta. Siis kunhan on ihan asiallista ja toisia kunnioittavaa, ettei ihan alasti kulje. Itte ainakin puen ihan mitä haluan ja siis täysin älyttömiäkin juttuja. Siinähän muut kyttää ja kauhistelee. T: reinot ja mekko.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Sulla on ollut oikeasti liian teinimäiset vaatteet ja korut. On olemassa myös tyylikkäitä muodikkaita vaatteita. Ymmärrän hyvin jos Gina Trikotista ostettu toppi näyttää teiniltä, koska sitähän ne ovat. On olemassa aikusempia tunikoita, joita voit käyttää. Ja korukin voi olla aikuiselle tarkoitettu eikä teinien muotia.
Ai,mun mielestä niissä mainoksissa on aina kyseisten vaateliikeiden tuotteita esitellyt aikuinen nainen :) Millanen on "aikuisempi" tunika ja missä niitä myydään? Mun mummo ostaa vaatteensa Lindexiltä :)
Meinasin just kirjoittaa, että niin kauan kun Hennesin tai Gina Tricon mainoksissa mallit näyttävät vanhemmilt akuin minä, voin vallan hyvin käyttää niitä. Ikää 28 ja vielä monta vuotta jäljellä. Ja tosiaan niitä samoja vaatteita on niin lindexit ja Citymarketit kuin jopa Marc O'Polon liike pullollaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tiedän, että tämä koru on nuortenosastolta & Gina trikotistakin ostavat lähinnä teinit, mutta mitä väliä sillä on jos itse tykkää??!! olo oli hyvä ja tunsin oloni nätiksi kunnes soitin kaverin ovikelloa.. :headwall:
Juuri tulin kaupungilta ja ostin Ginasta topin itselleni. Ei siellä pelkkiä teinejä kyllä ollut =) Pääasia tosiaan on se että itse tykkää. Kaverisi on täysi tollo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ji:
Sulla on ollut oikeasti liian teinimäiset vaatteet ja korut. On olemassa myös tyylikkäitä muodikkaita vaatteita. Ymmärrän hyvin jos Gina Trikotista ostettu toppi näyttää teiniltä, koska sitähän ne ovat. On olemassa aikusempia tunikoita, joita voit käyttää. Ja korukin voi olla aikuiselle tarkoitettu eikä teinien muotia.
anteeks, pakko kysyä.. mikä on aikuismainen tunika taikka toppi?
 

Yhteistyössä