Sain sitten ekat haukut äitinä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Minä en olisi saanut antaa pojalleni maissinaksua maisteltavaksi, koska niitä pitää antaa vasta kahden vuoden ikäiselle.
Minä en todellakaan saisi antaa pojalle banaania muuten kuin pilttipurkista (en siis kaapia banaanista lusikalla syötäväksi) koska se voi olla vahingollista.

Nyt on tosi huono äiti-fiilis :snotty:

Jospa tämä kyseinen "arvostelija" vielä joku päivä saisi itsekin lapsia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
hieno teoria ennenkaikkea banaanin osalta.
*mitä se vahingoittaa ? sademetsiä? (onneks purkkibanaani ei..)

Tämä olikin hauska juttu, kun se ei itsekään osannut sanoa mitä se tarkalleen ottaen vahingoittaa :D

Apua!!! mäpä olen sitten tosi huono äiti kun en ole syöttänyt purkkiruokaa ollenkaan vaan tehnyt kaiken itse. Ja maissinaksujakin antanut jo 6kk ikäiselle. Hyvä että tuli nyt ilmi tämä asia. Parannetaan tapamme jooko? Älä huoli, ehkä vielä on toivoa ja meistäkin voi tulla kunnollisia äitejä... :(

Alkuperäinen kirjoittaja voi ei!:
Apua!!! mäpä olen sitten tosi huono äiti kun en ole syöttänyt purkkiruokaa ollenkaan vaan tehnyt kaiken itse. Ja maissinaksujakin antanut jo 6kk ikäiselle. Hyvä että tuli nyt ilmi tämä asia. Parannetaan tapamme jooko? Älä huoli, ehkä vielä on toivoa ja meistäkin voi tulla kunnollisia äitejä... :(

Niin, toivottavasti :snotty: Yritetään parhaamme! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi ihmeessä et saisi antaa maissinaksua ja miksi purkkibanaani olisi muka parempi, kuin aito tavara?

Jotenkin se meni, jotta pilttipurkkien banaanit on terveellisempiä :D
Jaa. Ainakin purkkibanaani maistuu pahalta niin täytyy sen sitten olla terveellistä... Näin järjellä...

Miksi ihmeessä et saisi antaa maissinaksua ja miksi purkkibanaani olisi muka parempi, kuin aito tavara?

Varmaan sen takia, kun niihin on lisätty säilöntäaineita. :xmas:

En kyllä käsitä miksi on huono fiilis. Tuohan oli selvästi tietämättömän ihmisen puhetta.

Olisin sanonut, että maissinaksuja saa antaa jo 4kk ikäiselle ja se on ihan tieto.

Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
eihän mulla omia aivoja voi olla ;)

Sitten pitää vaan kaverin kanssa katsoa, mitä ohjeita ja kieltoja maissinaksupussin ja banaanin kyljestä löytyy. Kummastakaan en ole löytänyt kieltoa antaa alle 2v:lle. :kieh:

Men jaksanu kysyä mistä se tuon on lukenut, kun meinas koko ajan pokka pettää ihan täydellisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja rv34:
En kyllä käsitä miksi on huono fiilis. Tuohan oli selvästi tietämättömän ihmisen puhetta.

Olisin sanonut, että maissinaksuja saa antaa jo 4kk ikäiselle ja se on ihan tieto.

Ei mulla oikeasti ole huono fiilis :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja mamipöö:
:o :o :o voi apua, munkin laps on sitte pilalla, se on syöny maissareita jo 5kk-ikäisestä!! :o :o :o

Niin munkin poika! :o Ja mikähän hullu meillä oikeen on neuvolatätinä kun ite mulle niistä naksuista vinkkas sillon??? :o

Eikä! :o Haasta oikeuteen tollanen ammattitaidoton tekele :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: ja millähän perusteella? :whistle:

Ei se osannu perustella, se vaan meni kuulemma niin :D

Juu näin se menee ;) Lapset säilyy parempina, kun ne kyllästää pienestä asti säilöntäaineella :laugh: Ei tuu korvatulehduksia eikä vesirokkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:

Juu näin se menee ;) Lapset säilyy parempina, kun ne kyllästää pienestä asti säilöntäaineella :laugh: Ei tuu korvatulehduksia eikä vesirokkoja.

Ja säilyy nuorena kaaaaauan :D

Yhteistyössä