Sain selville, että mies pettää ja nyt haudon kostoa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aliayna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miusta näissä kostamis-ajatuksissa kostaja tuo esiin vain ja ainostaan oman lapsellisuutensa.
Joskus olisi vain järkevintä ja viisainta asettua kaiken yläpuolella ja olla astumatta siihen omaan pettymykseen liiaksi ja olla näyttämättä sitä omaa tyhmyyttään lopullisesti.
 
[QUOTE="Anne";26855859]Mä en ikinä suosittelisi seksiä ilman kondomia enkä minkään epäilyttävän tyypin kanssa. Mutta sä ilmeisesti harrastat sellaista, ja se on sun asia. :)

Kyllä useimpia miehiä ainakin vähän loukkaa ja nöyryyttää se että löytää vaimon toisen miehen kanssa sängystä, vaikkei vaimoa rakastaisikaan... :)[/QUOTE]

Jotkut ei ymmärrä, ainakaan tänään, pointteja eikä myöskään vitsejä.

:)

Upposkohan tämäkään ;)
 
Täällä oli joskus ketju samanlaisesta tilanteesta, en ollenkaan muista miten se päättyi, mutta nainen oli ilmeisesti järjestämässä miehelleen joitain juhlia ja suunnitteli antavansa lahjaksi kaikkien nähden tyynyliinan tmv jossa oli sen toisen naisen kuva... Jos joku sattuu muistamaan sen ketjun vois vaik linkittää tähän. Siinä sitä olis ideoita kerrakseen..
 
Täällä oli joskus ketju samanlaisesta tilanteesta, en ollenkaan muista miten se päättyi, mutta nainen oli ilmeisesti järjestämässä miehelleen joitain juhlia ja suunnitteli antavansa lahjaksi kaikkien nähden tyynyliinan tmv jossa oli sen toisen naisen kuva... Jos joku sattuu muistamaan sen ketjun vois vaik linkittää tähän. Siinä sitä olis ideoita kerrakseen..

Toivottavasti lapsetkin näki.


Voi luoja...
 
Lataat ne muijan alastonkuvat nettiin ja vinkkaan niistä nimettömänä ko. henkilölle. Näin nainen nostaa miestäsi vastaan oikeusjutun, kun kuvittelee, että hän on ne nettiin laittanut. Välit menee poikki, naisen maine tuhriintuu ja miehesi joutuu maksamaan sakkoja. Tadaa!
 
Lataat ne muijan alastonkuvat nettiin ja vinkkaan niistä nimettömänä ko. henkilölle. Näin nainen nostaa miestäsi vastaan oikeusjutun, kun kuvittelee, että hän on ne nettiin laittanut. Välit menee poikki, naisen maine tuhriintuu ja miehesi joutuu maksamaan sakkoja. Tadaa!

Ja 2+ sherlokki kertoo tuon ja ap ei kehtaa poistua kotoaan 30 vuoteen, samoin käy juhlissa; kaikki nauraa tai häpeää tuon puolesta, kun eivät edes tajua kuka se muija on.

Miten olis jatkaa elämää ja olla onnellinen?
 
Joo nyt jyllää kostofantasiat vahvana, mutta mun pitää tietää rajani. Musta ei oo ihan mihin vaan. En esim. vaan kykenis siihen, että joku ukko olis panemassa mua kun mies tulis kotiin. Joten se saa nyt olla. Enkä mä mitään viikkojen teatteriakaan viitti... Joten yritän keksiä kompaktin kostonäpäytyksen, josta ei itselle jää arpia.

Se toinen nainen... Siis noi kuvat. Miten joku viittii lähettää ittestään "dildo pillussa" tms. materiaalia. Klikkaus tai pari, niin toi nainen olis "pornotähti". Vitun tyhmä ämmä, en muuta sano.

Ja jos sinä olet se pettäjä täällä (tiedän että naisella on kaksi lasta), niin vittu... en voi sanoin kuvailla.
 
Kostaa ihan siten miten haluaa :) Kostoja on monenlaisia ja vakavuudeltaan erilaisia, kaikki ei suinkaan liity seksiin (siis kostot), eikä väkivaltaan.

Eipä mieskään ole syyllinen ap:n kostoon :) Pettämiseen on, ei kostoon.
Miehellä on sitten varmaan oikeus kostaa toisenkin pettäminen, jos ap:llakin on.
Minusta ei, kummallakaan oikeutta kostamiseen.

No sä et suostu ymmärtämään. Tuon jälkeen ei voi olla kostoa enää. Ap:lle ei ole enää mitään väliä mies tekee tuon jälkeen. Eli kostaminen loppuu siihen, teki mies mitä tahansa. Mikä tuossa sun on niin vaikea ymmärtää? :)

Jos haluat vängätä niin ei, kummallakaan ei ole oikeutta KOSTAA jos se tarkoittaa toisen vahingoittamista. Mutta ap:han vain tekisi sellaista mitä saa tehdä, omalla vartalollaan. Niinkuin mieskin. Jos miehellä on oikeus siihen niin miksei ap:lla? Jos ap haluaa niin hän tekee niin. Ja saa samalla näpäytettyä miestä ilman että tekisi varsinaista pahaa toiselle. Tasapuolista. Mieskin näkee että se mitä tekee toiselle voi tulla takaisin. :)

Eikä tuota tarvitse ajatella kostona, vaan hauskanpitona jonkun kivan miehen kanssa. :)
 
[QUOTE="ap";26855923]Joo nyt jyllää kostofantasiat vahvana, mutta mun pitää tietää rajani. Musta ei oo ihan mihin vaan. En esim. vaan kykenis siihen, että joku ukko olis panemassa mua kun mies tulis kotiin. Joten se saa nyt olla. Enkä mä mitään viikkojen teatteriakaan viitti... Joten yritän keksiä kompaktin kostonäpäytyksen, josta ei itselle jää arpia.

Se toinen nainen... Siis noi kuvat. Miten joku viittii lähettää ittestään "dildo pillussa" tms. materiaalia. Klikkaus tai pari, niin toi nainen olis "pornotähti". Vitun tyhmä ämmä, en muuta sano.

Ja jos sinä olet se pettäjä täällä (tiedän että naisella on kaksi lasta), niin vittu... en voi sanoin kuvailla.[/QUOTE]

Tuntuuhan se nyt "vitun tyhmältä ämmältä", kun miehesi on siitä kiinnostunut.
Mutta noin yleisesti sulle ei kuulu pätkääkään (muiden kuin tämän naisen, eikä periaatteessa senkään) dildo/pillujutut. Anna toisten kuvata, jos tykkää.

Ota myös aina huomioon, ettei kuvat ole välttämättä lähettäjän itsensä, vaan jonkun ihan muun ja tietämättömän.

Keneen viittaat tuolla pettämisnainen-jutullasi? Nyt niinku jäitä hattuun, minä olen ainakin lapseton.

Pettäminen on väärin ja se satuttaa. Anna sattua, jatka elämääsi ja näytä että olet onnellinen. Sairas ihminen nauttii, kun toinen kärsii ja jotkut sairaat nauttii, kun toinen kostaa (tällä se kerrot, että kuinka paljon käytät energiaa toiseen, pettämisen vuoksi). Ei kannattas tuhlata yhtään energiaa.
 
[QUOTE="ap";26855923]Joo nyt jyllää kostofantasiat vahvana, mutta mun pitää tietää rajani. Musta ei oo ihan mihin vaan. En esim. vaan kykenis siihen, että joku ukko olis panemassa mua kun mies tulis kotiin. Joten se saa nyt olla. Enkä mä mitään viikkojen teatteriakaan viitti... Joten yritän keksiä kompaktin kostonäpäytyksen, josta ei itselle jää arpia.

Se toinen nainen... Siis noi kuvat. Miten joku viittii lähettää ittestään "dildo pillussa" tms. materiaalia. Klikkaus tai pari, niin toi nainen olis "pornotähti". Vitun tyhmä ämmä, en muuta sano.

Ja jos sinä olet se pettäjä täällä (tiedän että naisella on kaksi lasta), niin vittu... en voi sanoin kuvailla.[/QUOTE]

Tee niinkuin susta tuntuu. Älä ota toista miestä jos et halua, silloin se satuttaisi sua. Kyllä sä selviät tästä. Voimia sulle. <3
 
[QUOTE="Anne";26855951]No sä et suostu ymmärtämään. Tuon jälkeen ei voi olla kostoa enää. Ap:lle ei ole enää mitään väliä mies tekee tuon jälkeen. Eli kostaminen loppuu siihen, teki mies mitä tahansa. Mikä tuossa sun on niin vaikea ymmärtää? :)

Jos haluat vängätä niin ei, kummallakaan ei ole oikeutta KOSTAA jos se tarkoittaa toisen vahingoittamista. Mutta ap:han vain tekisi sellaista mitä saa tehdä, omalla vartalollaan. Niinkuin mieskin. Jos miehellä on oikeus siihen niin miksei ap:lla? Jos ap haluaa niin hän tekee niin. Ja saa samalla näpäytettyä miestä ilman että tekisi varsinaista pahaa toiselle. Tasapuolista. Mieskin näkee että se mitä tekee toiselle voi tulla takaisin. :)

[/QUOTE]

Se olet sinä kuka ei nyt tajua ollenkaan mun pointtiani.
Kostaa voi aina, vaikket sitä tunnu tajuavan.
Mies voi kostaa AP:N KOSTON - mikä tässä vaikeaa tajuta?
ap voi lopettaa kostamisensa, mies ei välttämättä lopeta vaikka erottukin oltaisiin...

Ei muuta, kertaakaan en jaksa tätä enää selittää.
 
Anne:

Lisäys: luuletko, ettei mikään, maailman kauheinkaan miehen kostoteko voisi loukata.
Kyllä voi. Kostaa voi niiiin monella tapaa, epäsuorasti ja suoraan, iskemällä rahoihin tai vaikka ihmissuhteisiin.

En lähtisi kostontielle pelleilemään.
 
No on ne kuvat sen omia. Facebookista näen naaman ja kyllä peli on selvä. Ilmeisesti muuten naisen mies suht. varakas, joten luulenpa että nainen ei haluais rikkoa avioliittoa. Tyhmä kanamainen nainen, en ihmettelis jos ukkoni ei olis ainoo jonka kanssa on pettänyt.

ENkä kyllä ihmettelis jos tää ei olis mun ukon eka kerta. Mutta viimeinen se oli.
 
Anne:

Lisäys: luuletko, ettei mikään, maailman kauheinkaan miehen kostoteko voisi loukata.
Kyllä voi. Kostaa voi niiiin monella tapaa, epäsuorasti ja suoraan, iskemällä rahoihin tai vaikka ihmissuhteisiin.

En lähtisi kostontielle pelleilemään.

Mistä tiedät mun nimen? Ja miksi kirjoitat sen tänne? Mielestäni jopa vihjailu on kielletty jos tunnet minut. Joten anna olla tai tää saattaa mennä oikeuteen.

Vannon, että jos kirjoitat mun nimen tänne, niin vien homman loppuun asti.
 
[QUOTE="ap";26855988]No on ne kuvat sen omia. Facebookista näen naaman ja kyllä peli on selvä. Ilmeisesti muuten naisen mies suht. varakas, joten luulenpa että nainen ei haluais rikkoa avioliittoa. Tyhmä kanamainen nainen, en ihmettelis jos ukkoni ei olis ainoo jonka kanssa on pettänyt.

ENkä kyllä ihmettelis jos tää ei olis mun ukon eka kerta. Mutta viimeinen se oli.[/QUOTE]

Sen naisen mies saattaa tietää. Niitäkin on.
 
Joo, pane ilman kumia ja hankkiudu raskaaksi. Hanki samalla herpes, kondylooma ja klamydia, tartuta miehellesi...
Hohhhoj... toimii, jos ollaan 16-vuotiaita...
Sitä Lontoon matkaajaa tuskin hetkauttaa kostopettämiset.

Alkaako jotain tapapettäjää pelottaa, että saisi maistaa omaa lääkettään ja että hommasta voi aikuisten oikeasti jäädä kiinni? Tuleeko yllätyksenä, että kaikki ihmiset eivät jaksa suhtautua pettämiseen teinimäisen tyynesti, että huhheijaa, sitähän tapahtuu koko ajan ja kaikille, daa? Todellisessa elämässä tapahtuu kostopettämisiä ja kertomista toisen puolisolle jne.
 
[QUOTE="ap";26856008]Mistä tiedät mun nimen? Ja miksi kirjoitat sen tänne? Mielestäni jopa vihjailu on kielletty jos tunnet minut. Joten anna olla tai tää saattaa mennä oikeuteen.

Vannon, että jos kirjoitat mun nimen tänne, niin vien homman loppuun asti.[/QUOTE]

:O Tuo tekstihän on NIMIMERKILLE ANNE, herranjumala :laugh:
Mä en todellakaan helvetti tunne sua, ellei koko ketjus ole tarkoitettu pelkäksi vittuiluksi mulle.

Ensin epäilet, että olen se lapsia omaava pettäjäakka ja nyt jo tiedän sun nimenkin :headwall:

NIMIMERKKI ANNE _tässä_ ketjussa, kuule on ihan muu kuin minä :headwall:
 
Alkaako jotain tapapettäjää pelottaa, että saisi maistaa omaa lääkettään ja että hommasta voi aikuisten oikeasti jäädä kiinni? Tuleeko yllätyksenä, että kaikki ihmiset eivät jaksa suhtautua pettämiseen teinimäisen tyynesti, että huhheijaa, sitähän tapahtuu koko ajan ja kaikille, daa? Todellisessa elämässä tapahtuu kostopettämisiä ja kertomista toisen puolisolle jne.

Muuten hyvä, mutten ole tapapettäjä ja myös minua petetty.
Onhan se kamalaa, jos on sitä mieltä, ettei kosto kannata.
Ja kyllä; kostavat ihmiset ovat AINA pelottavia :)
 
Se olet sinä kuka ei nyt tajua ollenkaan mun pointtiani.
Kostaa voi aina, vaikket sitä tunnu tajuavan.
Mies voi kostaa AP:N KOSTON - mikä tässä vaikeaa tajuta?
ap voi lopettaa kostamisensa, mies ei välttämättä lopeta vaikka erottukin oltaisiin...

Ei muuta, kertaakaan en jaksa tätä enää selittää.

Huoh tää on nyt viimeinen sulle... Ap ei ole vastuussa siitä mitä mies tekee, nyt ja tämän jälkeen. Hän on vastuussa vain omista teoistaan. Jos hän haluaisi seksiä jonkun miehen kanssa, vaikka "kostaakseen" niin hänellä olisi täysi oikeus siihen. Joillakin uusi suhde auttaa toipumisessa.

Tällä hetkellä hän on ihan rikki, ja hänellä on oikeus tuntea niinkuin tuntee. Teot on eri asia. Mitään rikollista hän ei ilmeisesti ollut tekemässäkään. Parempi vihata nyt ja käydä asia läpi, oman temperamenttinsa tyyliin (muita vahingoittamatta), ja sitten antaa anteeksi. Niin hän pääsee tuon yli. Tuo hänen reaktio on normaali ja terve. Sairasta olisi kieltää asia tai vähätellä sitä. Ap tietää arvonsa ja pääsee tämän yli.
 
[QUOTE="Anne";26856036]Huoh tää on nyt viimeinen sulle... Ap ei ole vastuussa siitä mitä mies tekee, nyt ja tämän jälkeen. Hän on vastuussa vain omista teoistaan. Jos hän haluaisi seksiä jonkun miehen kanssa, vaikka "kostaakseen" niin hänellä olisi täysi oikeus siihen. Joillakin uusi suhde auttaa toipumisessa.

Tällä hetkellä hän on ihan rikki, ja hänellä on oikeus tuntea niinkuin tuntee. Teot on eri asia. Mitään rikollista hän ei ilmeisesti ollut tekemässäkään. Parempi vihata nyt ja käydä asia läpi, oman temperamenttinsa tyyliin (muita vahingoittamatta), ja sitten antaa anteeksi. Niin hän pääsee tuon yli. Tuo hänen reaktio on normaali ja terve. Sairasta olisi kieltää asia tai vähätellä sitä. Ap tietää arvonsa ja pääsee tämän yli.[/QUOTE]

Tästä olen samaa mieltä. Mut ap haastaa sut ja mut oikeuteen, kuulemma :)
 
Eikä sun tarvitse hävetä tunteitasi ap. :) Ne ketkä kieltää vihansa on pelottavia, heissä se viha on piilossa ja voi purkautua yhtäkkiä. Ja se voi näkyä piilevänä katkeruutena, muille ilkeilynä.
 
  • Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="ap";26856008]Mistä tiedät mun nimen? Ja miksi kirjoitat sen tänne? Mielestäni jopa vihjailu on kielletty jos tunnet minut. Joten anna olla tai tää saattaa mennä oikeuteen.

Vannon, että jos kirjoitat mun nimen tänne, niin vien homman loppuun asti.[/QUOTE]

Hän tarkoittaa mua, mä olen Anne...
 

Yhteistyössä