Sain postia Hesan löytötavaratoimistosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Mun tietääkseni mulla ei edes ollut hukassa mitään,mutta kuulemma joku mulle osotettu paketti oli löytyny junasta :o En tiedä mistä moinen oisi junaan voinu jäädä,multa ei ainakan,koska en ole junassa ollut sitten teiniaikoijen. Ihan mielenkiinnolla maksan sen 20e et saan sit paketin tännepäin.. Mitäköhän sieltäkin löytyy :o Soitin sinne niin sanoi että sisältäisi vaatetta,mutta kukaan ei ainakaan ole ilmoittanut että oisi mulle vaatetta lähettämässä :D Tästä taitaa tulla jännää!

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
No onpas hassua. Mitähän kivaa sieltä löytyy. Meneekö se 20? löytöpalkkioksi jollekin?

Ei,ku siinä on säilöntämaksuja 5,22e ja kun en millään jaksaisi sukaista täältä Seinäjoelta Hesaan asti pakettia hakeen niin sitten tulee,postimaksuja 8,06e ja pakkaus/lähetyskuluja 6e.. Mutta en kyllä käsitä miksi tulee jotain pakkauskuluja jos valmis paketti odottelee.. *raapii päätään*

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
Ettei vaan olisi huijausta?

Niin sitä mäkin epäilin,mutta googletin et tämä firma ja numerot täsmäävät ja sit soitin ja kyselin paketista.. Ja jos joku muukin on saanut nyt hiljattain tämmösen niin kertokaa et sisälsikö sitä mitä pitikin :D

äitini unohti toissa joulun alla mulle joululahjaksi ostamansa neulepaidan junaan ihan muovipussissa. jotenkin kyseinen firma osasi jäljittää paidan oikean omistajan ja sain jouluna paidan paketissa. Äitini ei vieläkään ymmärrä miten sieltä firmasta hänet löysivät, kun ei pussissa ollut mitään yhteystietoja...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
äitini unohti toissa joulun alla mulle joululahjaksi ostamansa neulepaidan junaan ihan muovipussissa. jotenkin kyseinen firma osasi jäljittää paidan oikean omistajan ja sain jouluna paidan paketissa. Äitini ei vieläkään ymmärrä miten sieltä firmasta hänet löysivät, kun ei pussissa ollut mitään yhteystietoja...

Hassua,todellakin.. Mulle vaan sanottiin että se olisi paketti.. Mutta nyt mietinkin että keneltä se voisi olla,kun ei kukaan mitään ole puhunut mitään.. Ja en tiedä että kukaan oisi junalla hiljattain minnekkään mennyt,siis sukulaisistani tai tutuistani.. ÄÄH..

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
No onpas hassua. Mitähän kivaa sieltä löytyy. Meneekö se 20? löytöpalkkioksi jollekin?

Ei,ku siinä on säilöntämaksuja 5,22e ja kun en millään jaksaisi sukaista täältä Seinäjoelta Hesaan asti pakettia hakeen niin sitten tulee,postimaksuja 8,06e ja pakkaus/lähetyskuluja 6e.. Mutta en kyllä käsitä miksi tulee jotain pakkauskuluja jos valmis paketti odottelee.. *raapii päätään*

eikö sitä postiin saa?

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

eikö sitä postiin saa?

Ne postittaa sen suoraan mulle kotiin,kun maksa tuon summan,muuten pitäisi hakea ja se taas tulisi huomattavasti kalliimmaksi.

No niin nyt selvis mikä se paketti sielä oikein onkaan. Olen palauttanut H&M:lle paketin tuossa 4.12.2007. Jostain kumman syystä tämä paketti oli joutunut Vr:n tiloihin ja vr lähettänyt sen hesaan. No nyt selvitellään et miten sen saa sieltä pois,ettei mulle tule kuluja koska olen postissa sen palauttanutkin. Huomenna saan tietää enemmän asiasta kun joku postin virkailija ottaa uudelleen minuun yhteyttä. Että se siitä paketista :D

No niin nyt selvis mikä se paketti sielä oikein onkaan. Olen palauttanut H&M:lle paketin tuossa 4.12.2007. Jostain kumman syystä tämä paketti oli joutunut Vr:n tiloihin ja vr lähettänyt sen hesaan. No nyt selvitellään et miten sen saa sieltä pois,ettei mulle tule kuluja koska olen postissa sen palauttanutkin. Huomenna saan tietää enemmän asiasta kun joku postin virkailija ottaa uudelleen minuun yhteyttä. Että se siitä paketista :D

No onpa uskomaton juttu. Kai sitten vaan postissa joku töpeksinyt.

Hyvä, että asia selvisi, vaikka ehdin jo avausta lukiessani miettiä paketin arvoitusta ja ajattelin, että sellaisessa paketissa täytyisi olla jotain tosi jännää sisällä.

Lahja ujolta kaukaiselta ihailijalta, joka ei rohkene mennä postiin vaan jättää paketin junaan sattuman varaan...

Yhteistyössä