Sain pitkästä aikaa oman stalkkerin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
:x :o yks äijä (jota en tunne sen paremmin kuin että oli mulle ja kaverilleni kerran kuskina) TYÖNSI ÄSKEN POSTILUUKUSTA KARKKIPUSSIN johon oli TEIPATTUNA LAPPU jossa oli hänen puh numeronsa ja kutsu huomenna MEILLE tai hänen AUTOONSA oluelle. :o :headwall:
Kaikenlisälksi tämä mies on naimisissa oleva perheenisä, joka on siis pitänyt jotain vispilänkauppaa ton kamuni kanssa. Nyt vissiin haluaa kokeilla vähän muakin siinä sivussa sitten. EI HELVETIN HELVETTI!
Alko vähän pelottaa melkein kun joku stranger tunkee väkivalloin jotain rapisevaa pienestä luukusta. Ensin rinkutti ovikelloa aikansa.. ovisilmästä kurkkasin ja erotin vaan pitkän miehen.. ei tullu mieleen ketä voi olla ennen kun luin lapun.

MITEN TÄSTÄ USKALTAS LÄHTEE NYT KAUPPAAN, jos se kyttää tuol ulkona autossaan tms.. Ja tuleeko se sitten huomenna oven taa odottamaan palveluksia, kun en soita enkä textaa tohon sen numeroon. |O

Voisin olla tosi imarreltu ja häpi nyt, JOS kyseessä ois joku tutumpi ihminen ja sinkku yms. Mutta tommonen ihme hiihtäjä..
Alko oikein särkeä päätä, ei tässä kaipais nyt lisästressiä yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
dodiih olet siis tehnyt lähtemättömän vaikutuksen :whistle: noi on oikeesti melkoisen scaryja tyyppejä... no jospa se älyäis lopettaa heti alkuunsa :xmas:

No vähän tuntuu ettei älyä. Katsotaan miten käy.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mitä maksat jos tyypille sattuis joku "vahinko" :whistle: :D

Oon minä vissiin viaton, kun ihmettelin, että mikä vahinko, saisko päätön sen stalkkerin vaikka pissaamaan housuihinsa. :ashamed:

helposti, saattaa siinä sattua isompikin vahinko B)

Yhteistyössä