Sain pepun 18v

  • Viestiketjun aloittaja Peppi
  • Ensimmäinen viesti
Peppi
Viime kesänä olin 17v, mutta minulla ei ollut vielä peppua, vaikka tissit jo oli. Reiteni olvat aivan riu'ut, niitä ei voinut edes reisiksi sanoa. Viime talvena sain sen peun sitten työllä aikaiseksi, sekä kunnnolliset pyöreät reidet! Nyt kiusaan niillä tänä keänä setiä käyttämällä pieniä kireitä shortseja tai aivan pikkuruista minihametta. Pyöräilen myös paljon, mutta hitaasti.
On mukavaa ja imartelavaa kulla, kun setät autoissaan hiljentävät takanani vauhtia voidakseen katsella minua pidempään.
 
Peppi
Kuntosalilla, reisipenkissä, stepperillä, kuntopyörällä ja sun muilla. Painokin putosi ja vyötärö kapeni. Nyt mä oon aika stimmissä kunnossa. On kesäasuissa mitä kehtaa näyttää. Ja minä kehtaan!
 
Setä
Tämä on tervettä ja oikeaa nuoren naisen meininkiä.
On todella kiva katsella nuoren naisen peppua ja jos vielä ohimennessään sattuu saamaan kauniin hymyn, niin kyllä on hienoa jatkaa kesäistä matkaa.
 
Peppi
Kiitos kannustuksesta, Setä.
Tulet saamaan hymyn, et ainoastaan minulta, vaan kaikilta pienissä kesävaatteissa kulkevilta tytöiltä, koska minä, ja me muut, saamme Sinulta puolestamme myös hymyn.
Iloista kesämatkaa!
Toivoo: Peppi
 
Peppi
Nyt tämä oikea Peppi lähtee pyöräilemään kotiin päin. Työpäivä on tehty.
Pian keikun minihameessani kaupungilla. Et tunne minua, mutta olen se tytsy minihameessa jolla on peppuun asti ulottuva vaalea ponihäntä.
Kirjoitellaan.
Hei!
Peppi.
 
Tahtoihminen
Vai on Peppi treenannut peppua.
No varmaan se nyt on timmissä kunnossa.
Ja nyt siis on tarkoitus kiusata heppua,
joka kartsalla kulkee kesäisessä tunnossa.

No kyllähän takamus mieltä kääntää,
ja hieman kuvottaa ja oksettaa,
kun sen joku päin silmiä vääntää,
kun sitä vähiten arvaa odottaa.

 
Kaljami
""ja hieman kuvottaa ja oksettaa""

Sinä, arvon nimimerkki, olet suoraan sanoen melko outo. Tai sitten olet keski-ikäinen nainen.
Nuoren naisen peffa on aina sopivaa katseltavaa, tulipa se eteen sitten vaikka kuinka yllättäen. Ja sellaisen pyörevän ja tiukan nähtyäni minulla jopa saattaa ottaa eteen.
 
Tahtoihminen
Keski-ikäinen olen, vaan en nainen.
olen ihan siisti, sivistynyt mies.
Ja ahteri taas on värkki sen lainen,
että sen villikin peittää jo ties.

Kun ajattelee, mitä sieltä tursuaa,
niin minua ainakin tympäisee.
Ja kankunihrat kun farkuista pursuaa,
niin ihme, jos ei jo pahaa tee.
 
Peppi
Nyt juhannuksen viettoon ja kokolle. Vekkariminihame päälle ja sen alle pikkutyttömalliset pikkupökät, niin antaa vaan vaikka tuulenpuuskien nostella mekon helmaa.

Saapas nähdä, pyyllistänkö jollekin söpölle pojalle jo tänä Jussina.
Mutta älä luule, sulle, keski-ikäinen tosikkomies, joka herjaat minun sievää bebaani, en pyllistä, vaikka kuinka kinuaisit.
Voithan se olla vaikka Sinä, kiltti setä, sinulle minä voin vaikka pyllistää.
 
Pepille
Jos katsoit eilen Brasilia Japani futismatsin, niin katsomossa oli Brassifani pukeutuneena keltaisiin trikoisiin, alla valkoiset stringit..ohjaaja antoi kurvien olla ruudussa useampaan otteeseen.
Siinä oli peppua isolla p:llä..tavoitetta myös sinulle..:)
 
Setä
Hyvä Peppi !
Tervettä meininkiä.
Elämässä on iloa kun itsetunto on kohdallaan.
Kuten tälläkin palstalla huomataan, toiset ovat kateellisia, mutta älä anna Peppi sen vaivata mieltäsi.
Kun satutaan kohdakkain, niin kyllä mielelläni katselen kun sinä pyllistäisit minulle sievää bebaasi. Hienoa Peppi !

Hyvää juhannusta Pepille ja kaikille muillekin.
 
Just joopoti joo
Höh ja hih

Tässä taas on joku kuolaava setä kirjoitellut juhannushuumassa söpön pikkutyttöprovon...

Ässhh

Oikeasti jotain 18-vuotiasta tyttöä ei todellakaan voisi vähemmän kiinnostaa, joidenkin yli 30 papparaisten kuolaavat katseet! Sitähän yli 30-kymppiset ovat tuon ikäisen mielestä, vanhoja setiä, toinen jalka jo haudassa YÖK.

Nimimerkillä: vanhempi nainen
 
Guest
Kyllä se varmaan vanhempaa naista harmittaa kun ei ole positiivista luonnetta ja ennenkaikkea sitä hyvännäköistä peppua kuten Pepillä, keskikaljadementiakin taitaa jo orastavasti painaa päälle.
Mutta..... terapiaahan tämä on kun kirjoittelee tälle palstalle mitä mieleen juolahtaa.
Mielenkiintoista se vaan on kun näyttää aina jokaiseen keskusteluun löytyvän tällaisia keksikaljadementikkoja, joilta puuttuu itsetunto, kuten tämäkin nimerkki vanhempi nainen omalla persoonallisella tavalla hyvin selkeästi osoitaa.
 

Yhteistyössä