V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt oot kyllä oikeella palstalla! Kysyppä aamulla uudelleen kun porukka nappaa pillerinsa
Tietoa on melkein mistä tabuista vaan, että no hätä:/
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos asiallisille vastaajille!=)
Olen siis kärsinyt jo 10vuotta paniikkihäiriöistä ja nyt vasta rohkenin lääkäriin mennä.
Ja olen käynyt ihan psykologin juttusillakin ja todettu paniikkihäiriö.
Lääke on nimeltä paroxetin ja on kuulemma hyvä just näihin mun paniikki ja jännitystiloihin.
Ja ihan kontrolliin menen mutta vasta kk päästä.
Lääkäri oli sitä mieltä että syön noita lääkkeitä 4-6kk,katotaan että mikä tilanne sitten on.
Alkuperäinen kirjoittaja Kerppu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos asiallisille vastaajille!=)
Olen siis kärsinyt jo 10vuotta paniikkihäiriöistä ja nyt vasta rohkenin lääkäriin mennä.
Lääke on nimeltä paroxetin ja on kuulemma hyvä just näihin mun paniikki ja jännitystiloihin.
Lääkäri oli sitä mieltä että syön noita lääkkeitä 4-6kk,katotaan että mikä tilanne sitten on.
Kertoisitko kiltti,miten sulla oireili tuo paniikkihäiriö?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kerppu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos asiallisille vastaajille!=)
No esim. kaikissa paikoissa missä on paljon porukkaa niin tulee sellainen olo että on pakko lähtee pois.
Kädet hikoaa,sydän hakkaa ja tuntuu että loppuu happi ja alkaa paikat puutumaan.
Tuntuu että sekoan ja menen ihan panikkiin ja ei pysty etes puhumaan.
Juhlissa jne...pitää päästä viimeseen nurkkapaikkaan istumaan että pääsee pois jos iskee paniikki.
Joskus olen kaupassa kesken kassajonon joutunut lähtemään pois kun en ole psytynyt olemaan jonossa kun alkaa pyörryttämään jne...
Kotona saattaa kun lasten kanssa on niin tulla sellainen sekoamisen ja kuoleman pelko.
Pala tulee kurkkuun ja tuntuu että happi loppuu.
Ja kaikki pahat asiat laukasee myös,siskon kuolema ja muut raskaat asiat pahensivat vain.Autolla en uskalla ajaa koska saan ratissa pian paniikkikohtauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kerppu:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos asiallisille vastaajille!=)
No esim. kaikissa paikoissa missä on paljon porukkaa niin tulee sellainen olo että on pakko lähtee pois.
Kädet hikoaa,sydän hakkaa ja tuntuu että loppuu happi ja alkaa paikat puutumaan.
Tuntuu että sekoan ja menen ihan panikkiin ja ei pysty etes puhumaan.
Juhlissa jne...pitää päästä viimeseen nurkkapaikkaan istumaan että pääsee pois jos iskee paniikki.
Joskus olen kaupassa kesken kassajonon joutunut lähtemään pois kun en ole psytynyt olemaan jonossa kun alkaa pyörryttämään jne...
Kotona saattaa kun lasten kanssa on niin tulla sellainen sekoamisen ja kuoleman pelko.
Pala tulee kurkkuun ja tuntuu että happi loppuu.
Ja kaikki pahat asiat laukasee myös,siskon kuolema ja muut raskaat asiat pahensivat vain.
Autolla en uskalla ajaa koska saan ratissa pian paniikkikohtauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nyt oot kyllä oikeella palstalla! Kysyppä aamulla uudelleen kun porukka nappaa pillerinsa
Tietoa on melkein mistä tabuista vaan, että no hätä:/
Alkuperäinen kirjoittaja Toinen autolla-ajo pelkoinen nostaa:Onko kanssasisaria paikalla,tai tämä ajopelkoinen?