Sain OUDON puhelinsoiton eilen yöllä !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja VAIMO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

VAIMO

Vieras
taustaa. olen 2 lapsen äiti ja 1 miehen vaimo ja uskollinen nainen.

Vastasin etunimellä kännykkääni.

Ääni puheliseta sanoi:
"Make tässä moi! olit laittanut treffi-ilmoituksen nettiin ja päätin soittaa sinulle"

Minä :

"anteeksi,mutta nyt soitat ihan väärään numeroon, minulla ei ole ilmoitusta missään! "

Make: No kyl täs on numero 0400 789 *** enkö mä siihen soita?

Mä: soitat näköjään,mut en ole laittanut ilmoitusta. Moikka

NYT MUA VAIVAA, ETTÄ MISSÄ MUN NUMERONI ON? MITEN MÄ SEN LÖYDÄN TÄÄLTÄ NETISTÄ JOLTAI TREFFIPALSTALTA?
HALUAN ILMOITUKSEN POIS JOS SEN ON JOKU TENHYT NUMEROLLANI ?!

HUI KAMALAA

jäikö sen soittajan numero sulle puhelimeen? jos voisit siltä kysyy, että mistä ihmeen treffi hommasta oli sen saanut, sitten voisit olla yhteydessä sinne sen palvelun tarjoajaan ja pyytä poistamaan numerosi. joku on varmaan laittanut vahingossa väärän numeron.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulen että joku pilailee vain kustannuksellasi. Ehkä se on miehesi järjästämä typerä pila. mitä miehesi muuten asiaan sanoi?

ISTU SOHVALLA MUN VIERESSÄ KUN KATSELTIIN TELKKUA. JA MIES KATSELI MUA EPÄILLEN KUN SANOIN ETTEN OLE ILMOITUSTA LAITTANUT,MUTTA ASIASTA EI ENEMPÄÄ PUHUTTU.

Yritä selvittää missä treffipalvelussa sun numero on jaossa ja jos et siinä onnistu niin marssipa poliisilaitokselle, saavat siellä selvittää missä sun numero on jaolla ja onko joku vahingossa laittanut väärän numeron vai onko kyseessä tahallinen teko.

Alkuperäinen kirjoittaja VAIMO:
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-lime:
no hui :o mä olisin kysynyt että missäköhän moinen ilmoitus on, tai koittaisin soittaa uudelleen.

MÄ JÄRKYTYIN NIIN,ETTEN OSANNUT KYSYÄ MITÄÄN.. TÄÄ MAKE SOITTI SALAISESTA NUMEROSTA

No jos salaisesta soittelee niin luulen että joku tahallaan soittelee. JOs uudestaan soittaa niin kysele vähän enemmän ja eikös se ihan poliisijuttu ole jos joku on sinulle lupaasi kysymättä tehnyt profiilin johonkin?

Laita noiden treffipalstojen ylläpidolle viestiä että onko sinun numero siellä. Sanot että et itse ole tehnyt profiilia ... Mulla ei ole kyllä hajuakaan missä palstoilla käytetään numeroita.

Hei ap kuule! :wave: Tuollaset ilmoitukset pitää tehdä aina omasta puhelinnumerosta joten eiköhän ole ukkos ollut asialla jos et kerran sinä itse ;) Tai onko kukaan muu päässyt käsiksi puhelimeesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Laita noiden treffipalstojen ylläpidolle viestiä että onko sinun numero siellä. Sanot että et itse ole tehnyt profiilia ... Mulla ei ole kyllä hajuakaan missä palstoilla käytetään numeroita.

näin teen, kiitos!

Jospa joku on laittanut väärän numeron ilmoitukseensa?

Meille soitteli joskus useampikin ihminen joka kyseli lisätietoja jostain veneestä ja kävi ilmi että joku oli laittanut väärän numeron myynti-ilmoitukseensa, oma numeronsa poikkesi yhdellä numerolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Hei ap kuule! :wave: Tuollaset ilmoitukset pitää tehdä aina omasta puhelinnumerosta joten eiköhän ole ukkos ollut asialla jos et kerran sinä itse ;) Tai onko kukaan muu päässyt käsiksi puhelimeesi?

väärää tietoa Heila, kuka tahansa voi laittaa kenen tahansa numeron vaikka nettiin, ei siinä mitään kännyköitä tarvita!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

väärää tietoa Heila, kuka tahansa voi laittaa kenen tahansa numeron vaikka nettiin, ei siinä mitään kännyköitä tarvita!

Niin no nettiin tietysti voi laittaa mitä vain mutta eikö se noissa palveluissa missä soitetaan salaisesta numerosta (eli soitetaan sen treffi palvelun kautta) tarvi sen itse ilmoituksen laittoon oman puhelimen mistä se ilmoitus sitten suoraan laitetaan...Näin miun tietojen mukaan,tosin onhan noita monenlaisia palveluita =)

Minulle ei soitettu vaan laitettiin teksti viesti. Tästä jo vuosi aikaa. Minulla salainen numerokin. Tuli sitten viesti, että ikä, paikkakunta tässä hei... Päätin vastata treffi ilmoitukseesi. Mitäs neidillä olisi tarjota? ja jotain muuta soopaa. Olin itse vessassa kun viesti tuli ja huusin ukolle, että viittiskö vilaista, että mitä siskollani asiaa. Olin ihan varma, että se oli sisko, joka koodas, kun oltiin koko päivä viestitelty. Arvatkaapa oliko mies iloinen ja mie ihan käkenä, että mitä ihmettä... Sen jälkeen niit ei koskaan ole tullut, joten ei se ilmoitus kai kovin vetävä sitten ollut, mutta minua loukkasi ihan hirveesti, kun itse en ole mitään ilmoituksia mihinkään laittanut.

6 vuotta sitten sain Joulupäivän ja Tapaninpäivän välisenä yönä 16 tekstiviestiä. Olin mukamas maikkarin chatissa hakenut seuraa :o Ja mulle ei tänä päivänäkään ole valjennut kuin se on ollut mahdollista!! Toivottavasti AP saa selville missä hänen numeronsa on :hug:

Minä olen joskus saanut vastaavanlaisen soiton klo 4.30 aamuyöllä. Siitä on vuosia ja silloin oli kirjeenvaihto ystäviä varten ilmoitus (itse olin sen laittanut), jonka perusteella joku oli kaivanut numeroni selville ja soitteli salaisesta numerosta ja väitti vastaavansa treffi-ilmoitukseeni. Jäi yhteen soittoon.

Yhteistyössä