Sain norflex nimistä lääkettä lihaskipuihin. Kertokaa kokemuksia ko. lääkkeestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En oo vielä uskaltanu ottaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei pitäisi ollenkaan käyttää tuollaisia myrkkyjä. Säännöllistä ulkoilua, kunnon ruokaa, riittävästi liikuntaa ja unta, hyvä ryhti, vaikka fysioterapiaa. Tuo on väärä tie, yrittää kemiallisin kepposkonstein parantaa oloa! Hullummaksi vain menee.
Puhut asiaa.
Loukkasin töissä javrintarangassa välilevy luiskahti vi.ralleen. Norflex lääke rentoutti lihaksia ja pullistuma alkoi painaa hermoa.
Aloin pitää päästä kiinni että se pysyisi suorassa.
Alkoi tulla pakkoliikkeitä kun en kannattanut päätäni. Kaularanka oli 15as. vino
Laihduin vuoden aikana 20 kiloa. Tasapaino alkoi heittää.
Lääkärit ei myöntänyt rintarangan välilevy tyrää, vaa sanoivat, että pakkoliikkeet johtuu päästä ja lähetti mut aivoleikkaukseen.
Viereisessä petissä makasi kaveri jolle oli tehty aivoleikkaus.
Kaveri oli päästään tummanpuhuva kirjava punertava.
Ķolmeen vrk. Kaveri ei heränyt, vaikka hoitsut kävi sitä lämpimässä poskiin ja huusivat " HERÄÄ" Trhaan kuollutta herättelevät ,ajattelin.Silpasin housut jalkaan ja lähdin kotiin.
Se oli oikea ratkaisu.
Tapasi vanhemman naisen, kotipihalla, ja hän ehdotti mulle, että lähden hänen mukana, Helge Linruusi nimiselle parantajalle, nimittäin hän oli saanut avun selkävaivoihin.
Vein kaikki tutkimustulokset hänelle. Hän ihmetteli miksi niissä ei ole sanakaan rintarankavauriossta.
"Taisivat olla sokeita lääkäreitä siellä TYKS.ssa.
Hän lupasi parantaa minut, mutta koska tää vaiva on ollut vuosia, niin en täysin terveeksi tule.Hän neuvoi hakemaan minua Anaboli tonigum nimistä lihaksia vahvistavaa lääkettä ja käymään kuntosalilla.
Hän sai kaularankani lähes suoraksi.Kävin hänellä 10kertaa
Käski käydä kuntosalilla.
3v. Kuluttua painoin 85kg.
Luun ja nahkan väliin kasvoi lihakset
Tuskin tätä kirjoittaisin, jo olisin suostunut aivoleikkaukseen, jonka T.ri Törmän piti tehdä.
Sanon silloisille Neuron lääkärille. MENKÄÄ SILMÄLÄÄKÄRIIN.
Olen Helge Linruusin käsittelyn jälkeen elänyt 48v. terveenä.
Lisää Linruuseja ja vähemmän sokeita lääkäreitä.

Yhteistyössä