Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiva lahja, oliko sulla synttärit, vai ihanko se muuten vaan halus antaa lahjan?
Juujuu. Erittäin huomaavaista! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiva lahja, oliko sulla synttärit, vai ihanko se muuten vaan halus antaa lahjan?
Vironreissun tuliaisina.
oikein luottamuksellinen mies sinulla :xAlkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Kiva lahja, oliko sulla synttärit, vai ihanko se muuten vaan halus antaa lahjan?
Vironreissun tuliaisina.
mitä tarkoittaa HPV, jos saa kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:Onneksi olkoon vaan!
Minä se sain EX-mieheltäni HPV:n. Lähti ukko vaihtoon. Suosittelen samaa sinulle.
Jäikö kiinni pettämisestä muutenkin? Kondylooma yksin ei vielä kerro mitään, kun voi olla vuosikausia elimistössä oireettomana.Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:Onneksi olkoon vaan!
Minä se sain EX-mieheltäni HPV:n. Lähti ukko vaihtoon. Suosittelen samaa sinulle.
Miten sen hoksaa, jos lääkäritkään ei osaa antaa vastausta milloin tartunta on tullut. Mulle tärkeä juttu ja ajankohtainen, joten siksi kysyn.Alkuperäinen kirjoittaja Amusha:HPV eli papilloomavirus.
Osa virustyypeistä on harmittomia ja poistuvat itsekseen(onneksi näin minun kohdallani), mutta osa taas aiheuttaa syyliä, kondyloomaa tai kohdunkaulan syöpää.
Näitten takia tehdään papa-testejä.
Lisäys:
Meidän tapauksessamme HPV paljasti kyllä pettämisen. En sen tarkempia selityksiä jaksa antaa, pienellä mietinnällä varmaan hoksaa milloin puolison pettäminen on ainoa mahdollisuus saada HPV