Juu Sain mieheltä Yamaha Viragon ja ajokorttitunnit synttärilahjaksi. Ei hullumpi lahja,olin kyllä tosi yllättynyt 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:enpä usko että lahjaksi sait. varmasti olette asian sopinu yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:teillä ei lama taida painaa päälle =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe::flower: Upea lahja. Mä sain kans joskus 6 vuotta sitten kans sellaisen vanhan museorekisterissä olevan prätkän mieheltä joululahjaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe::flower: Upea lahja. Mä sain kans joskus 6 vuotta sitten kans sellaisen vanhan museorekisterissä olevan prätkän mieheltä joululahjaksi.
No niin siinä epäilijöille! Muutkin ovat saaneet lahjaksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe::flower: Upea lahja. Mä sain kans joskus 6 vuotta sitten kans sellaisen vanhan museorekisterissä olevan prätkän mieheltä joululahjaksi.
Niin just!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe::flower: Upea lahja. Mä sain kans joskus 6 vuotta sitten kans sellaisen vanhan museorekisterissä olevan prätkän mieheltä joululahjaksi.
Niin just!!!
minäkin ostin itselleni lahjaksi mönkijän. emäntä ei ilahtunut.
Alkuperäinen kirjoittaja kkkl:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Jortikka:Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe::flower: Upea lahja. Mä sain kans joskus 6 vuotta sitten kans sellaisen vanhan museorekisterissä olevan prätkän mieheltä joululahjaksi.
Niin just!!!
minäkin ostin itselleni lahjaksi mönkijän. emäntä ei ilahtunut.