M
"mä"
Vieras
Ostanko sittarista ompelukoneen eva merkkisen hinta 100 euroa, vai mitä tekisin, polttaa reiän taskuun, en pysty sitä säästää, vai ostanko uusia vaatteita??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oletko tosissasi? :/
Siis oikeastiko saat mieheltäsi tuollaista "osta ittelles jotain kivaa"-rahaa.
Mä en kertas kaikkiaan voi ymmärtää.
No jos on pakko käyttää johonkin, niin mene vaikka hierojalle ja käy kuntosalilla.
Minä olisin huutanut toistia päin: Ostanko housut vai viinaa.En osaa vastata tuohon kysymykseen ihan varmasti.
Ollessani metsakampalla toissa ,kun sain ensimaisen palkan ,menin ulos ja huusin metsaan "ostanko viinaa vai housut" ja kaiku vastasi "VAI HOUSUT". En tieda auttoiko tama Sinua yhtaan .Toivottavasti.
Onko teillä siis erikseen rahat? En minäkään tajua miksi saat 100 ekee ja se pitäs johki tuhlata? Eikö ne mene yhteisestä pussista kuitenkinn? Minä en ole koskaan ajatellut että saisin mieheltä rahaa. JOs tarvitsen jotain niin hän antaa rahaa, jos lähtee työmatkalle saattaa jättää ruokarahat et voi maksaa käteisellä. Yhteiset rahathan ne on kuitenkin??? Eli eikö se ole kuitenkin molemipien pussista pois se satanen?Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;22963518:Joo sain mieheltä sata euroa, meillä 4 lasta nuorin 2kk ikäinen, ja mä en osta ittelleni yleensä mitään. Nyt kuitenkin mies ja sukulaiset painostaa/ muistuttaa että mun pitäs välillä aatella itteäni. En muista milloin olen käynyt: parturissa, ostanut uusia vaatteita, kengät talvi on 6 vuotta vanhat, mutta ihan vielä hyvät, joten aattelin että jos ostas sen ompelukoneen vois ommella lapsille vaatteita ja ehkä tuunailla omiakin.