Sain liian vähän vaihtorahaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Ostin prismasta tytölle kengät. Maksoin ne siihen infoon, kun samalla vaihdoin kumisaappaat pienempiin. Vasta autossa tajusin saaneeni liian vähän vaihtorahaa. Menin takaisin sanomaan asiasta. Tiesinhän mä että ei ne voi niitä rahoja mulle noin vaan antaa ja ottivatkin sitten puh.num et soittavat jos kassassa on illalla ylimääräistä. Mun tuurilla ne mokailee siellä lisää pitkin päivää ja kassassa ei sitten olekaan mun rahoja ylimääräisenä illalla!!!

No joo kyse oli 5? mut ottaa sekin tässä tilanteessa aika hemmetisti päähän :headwall:

Juu ja tää oli ihan turha aloitus...

Tokkopa ne onnistuu kahdesti saman päivän aikana mokkoamaan rahoja, etköhän sä ne takas saa kun kassa näyttää liikaa illalla.

Kun olin ite kassalla vuoden niin mun suurin heitto oli + 0,20 ?. :D Juu oon ylpee, mutta harmittaa kelle annoin 20 senttiä liian vähän takas.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
Vahinkoja sattuu. Varmasti harmittaa, mutta usko pois, ei ne siellä tahallaan sekoile kassaa pitkin vittuja, ja varmasti saat rahas takas jos on jääny uupumaan.

No kyllä mä sen tiedän ettei sitä tahalleen tehnyt. Mut päähän ottaa silti!!!

kannattaa siis tarkistaa vaihtorahat heti kun saa ne käteensä.
jotkuthan ottaa tuollain välistä. rikollista toimintaa,mutta näin vaan on.
on myös niinkin käynyt että joku asiakas on ostanut tuotteen ja lähteny kaupasta,myyjä on perunu laskun kassasta ja pitäny itse sen rahasumman. ja jäämättä vielä kiinni!

Kävi kerran espanjassa kassalla niin, että mieheni antoi ainoan setelimme kassalla.
1000 pesetaa siihen aikaan ja kassa antoi 500:sta takaisin.
Huomasimme heti ovella virheen, muttei saatu millään ilveellä rahaa takaisin.
Kyllä harmitti kun ilta jäljellä ja viimeiset ropot.

Mutta kyllä suomessakin sattuu.
Pari kuukautta maksoin 20 euron rahalla 6 euron ostokset ja sain 4 takaisin.
Hämmennyin hieman ja kysäisin, että missä se kymppi on.
Tyttö ojensi ilmettäkään räpäyttämättä kympin.
Kävi vaan mielessä,että kyllä sitä täälläkin yritetetään naruttaa, arghhh!

Alkuperäinen kirjoittaja joanna:
kannattaa siis tarkistaa vaihtorahat heti kun saa ne käteensä.
jotkuthan ottaa tuollain välistä. rikollista toimintaa,mutta näin vaan on.
on myös niinkin käynyt että joku asiakas on ostanut tuotteen ja lähteny kaupasta,myyjä on perunu laskun kassasta ja pitäny itse sen rahasumman. ja jäämättä vielä kiinni!

Yleensä tarkastankin, mut väistin samalla toista työntekijää joka oli just tulossa töihin, niin kiireellä vaan laitoin rahat lompsaan. Ja oman työni puolesta tiedän 101 kikkaa jolla voi kääntää kassasta rahaa, ikävä kyllä.

Yhteistyössä