sain kukkia <3

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja all day long
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

all day long

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
1 251
0
36
Lapset kävi anopin kanssa kaupassa ja palasivat sieltä äsken. Esikoinen oli ostattanut mulle ruusuja :)
Tytär sanoi, että tahtoo ilahduttaa mua. Ja minä itkeä vollottamaan. Kysyi sitten, että etkö äiti ilahtunutkaan?
Siinä sitten itkun sekaisena yritin selittää, että ilahduin ja siksi juuri itkenkin. Lapsi vissiin huomannut että olen ollut äkäinen kuin amppari tänään... nyt nolottaa. Mutta on mulla ihana tytär. :heart:
 

Similar threads

Yhteistyössä