V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:Eiks se ole postin vastuulla jos luovuttaa ilman sitä saapuneet lappua. Kuinka se on mahdollista. Täällä tuppukylässäkin tarvii olla se lappu mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Siis kyllähän kuka vaan voi käydä lunastamassa toisen paketin,jos on se lappu.Minäkin lunastan miehen paketteja ja toisin päin..Mut jos henkkareita ei oo kysytty,niin vaikee varmaan selvittää kuka sen on käynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä tarvi lappuakaan,seurantakoodikin riittää paketin hakemiseen.Mies hakenut mun paketteja eikä ole henkkaria kysytty.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä tarvi lappuakaan,seurantakoodikin riittää paketin hakemiseen.Mies hakenut mun paketteja eikä ole henkkaria kysytty.
Multa on kyllä aina seurantakoodila hakiessa kysytty henkkarit.
Alkuperäinen kirjoittaja AugustMoon:Entäs jos ne on siellä postissa laittaneet omaan talteen!
Kyllähän toi henkilöllisyys pitäisi aina tarkistaa. Mun entisellä asuinpaikkakunnalla ei koskaan kukaan kysellyt henkkareita, kun pakettia hain, (omiani siis) . Siten muutettiin takas synnyinseudulle niin tilasin tavaroita ja menin hakeen, niin piti henkkarit näyttää ja nimmari johonkin kuittiin rustata.
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Koulussa olin ja se myyjä sitten oli soittanut postiin ja kyselly, hakijan nimi tiedossa. Varmisti vielä tunnenko kyseisen henkilön mutta en tunne.
Nyt ne selvittää tämän hakijan yhteystietoja eli osoitteen, saa se sapiskaa.
Sitten laitan reklamaatiota tästä ja ne lähettää minulle uuden paketin jospa se nyt tulisi perille.
Sekin ihmetteli että miten joku on voinut niin sanoin että luultavasti postinjakaja jakanut väärään paikkaan lapun ja sit se muija käynyt sen paketin sit hakemassa.
Toivon vaan että se hakija saadaan kiinni.
Mut tuli paljon parempi mieli kun se myyjä soitti ja juteltiin sitten siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Koulussa olin ja se myyjä sitten oli soittanut postiin ja kyselly, hakijan nimi tiedossa. Varmisti vielä tunnenko kyseisen henkilön mutta en tunne.
Sitten laitan reklamaatiota tästä ja ne lähettää minulle uuden paketin jospa se nyt tulisi perille.
Sekin ihmetteli että miten joku on voinut niin sanoin että luultavasti postinjakaja jakanut väärään paikkaan lapun ja sit se muija käynyt sen paketin sit hakemassa.
Eli siis hakijako oli pokkana allekirjottanu pakettikortin omalla nimellään vai mistä nimi oli saatu tietoon? Kyllä on aikamoisen hävytön tyyppi!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmä on kyllä hakijakin jos oman nimensä lappuun kirjoittaa.
Hyvä tietysti ap:n kannalta!
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:kukaan ees tietää että sulla on jotain pakettia siellä, sen on pitäny tietää että oot saamassa pakettia!
Tiesinhän minä että minulle on tulossa paketti kun maksoin sen. Mutta ihmettelen miten joku voi huijaa noin toisen postin itselleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Alkuperäinen kirjoittaja Teppana:Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Koulussa olin ja se myyjä sitten oli soittanut postiin ja kyselly, hakijan nimi tiedossa. Varmisti vielä tunnenko kyseisen henkilön mutta en tunne.
Eli siis hakijako oli pokkana allekirjottanu pakettikortin omalla nimellään vai mistä nimi oli saatu tietoon? Kyllä on aikamoisen hävytön tyyppi!
Juuri niin kirjoittanut oman nimensä siihen ja hakenut.
Alkuperäinen kirjoittaja mii:Yläasteikäisenä mun kaveri tilas yves rocherilta tavaraa. Kun sille tuli paketti, siinä kortissa oli kiinni jonkun toisenkin kortti. "kaveri" kiristi mut väärentämään siihen allekirjoituksen ja haki sen paketin. Mua alkoi kuitenkin asia vaivaamaan, vaikka kaveri sen paketin hakikin, että kerroin vanhemmilleni ja isä maksoi sen paketin rocherille ja sieltä laittoivat uuden paketin sille naiselle ja kaveri pääsi kuin koira veräjästä. No, suuresti ei kaveerattu sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tyhmä on kyllä hakijakin jos oman nimensä lappuun kirjoittaa.
Hyvä tietysti ap:n kannalta!
Niin mulle hyvä kun oli laittanut nimensä jääpä se kiinni tommosesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tatska:Alkuperäinen kirjoittaja Miia82:Alkuperäinen kirjoittaja Miten:kukaan ees tietää että sulla on jotain pakettia siellä, sen on pitäny tietää että oot saamassa pakettia!
Tiesinhän minä että minulle on tulossa paketti kun maksoin sen. Mutta ihmettelen miten joku voi huijaa noin toisen postin itselleen.
Ettei vain olisi postinkantaja..
Muokkaan: Jaahas.. olispa taas pitänyt lukea teksti loppuun.. mutta postinkantajat tuollaista myöskin joskus tekevät.. Tänään juuri lehdestä luin..