Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olisin aivan raivona jos tuollaista löytäisin 14 v:n huoneesta. Mutta miksi olet antanut ton pojan yökyläillä, samassa huoneessako? Mä kieltäisin tollaset puuhat kunnes tyttö on 16. Uhkaisin tehdä rikosilmon pojasta, ja ehdottomasti soittaisin sen vanhemmille. Mun tyttöäni ei kukaan jolppi pistäis paksuksi kesken yläastetta!
Lakkaa suurentelemasta asiaa...toi on jo sairasta! Eihän tyttö paksuksi ole tullut..ehkäisyä he ovat käyttäneet.
Ja anteeksi nyt vaan, mutta et voi seksiä kieltää lapseltasi...tai voit, mutta miten sen aijot vahtia?? :O
ET MITENKÄÄN!
taidat olla liian sinisilmäinen!!!
Miten niin sairasta. En tekis rikosilmoitusta, mutta kertoisin, että pystyisin sen tekemään. Kyllä minä yrittäisin pistää stopin seksitouhuille joksikin aikaa. Ja kyllä varmasti saisivat molemmat kuulla kunniansa. Eri asia sitten mitä harkittuani tekisin. Mutta en kyllä vaan hyssyttelisi, että no kiva kun seksi sujuu. Mun mielipiteeni. Itse menetin neitsyyteni 19-vuotiaana, ja vaikka en odottaisi, että mun lapseni odottaisi noin kauan, niin ainakin 16-vuotiaaksi pystyy hillitsemään itseään. Musta tuntuu myös, että se on pojan suostuttelu, joka saa noin nuoren tytön suostumaan seksiin, enkä usko, että se on tytön idea. Siksikin minua suututtaisi.