Sain kiinni tyttäreni ja hänen poikaystävänsä seksin harrastamisesta, mitä tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunutäiti
  • Ensimmäinen viesti
Huolestunutäiti
Hei kaikki, nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

14-vuotias tyttäreni on tapaillut jo pidemmän aikaa 17-vuotiasta poikaystäväänsä ja hän on ollut meillä useasti yökylässä ja niin tyttäreni myös hänen asunnollaan. Olen puhunut tyttärelleni seksistä ja sen vaaroista ja hän on kertonut minulle etteivät he vielä harrastaisi seksiä. Tänään kuitenkin siivotessani huomasin tyttäreni roskiksessa käytetyn kondomin. Miten minun pitäisi suhtautua asiaan? Olen hieman hämmentynyt asiasta.
 
vieras
No hyvä, että ovat ehkäisyä käyttäneet. Hanki tytölle pillerit tai joku muu luotettava ehkäisy. Jos et halua, että harrastavat seksiä sun katon alla kiellät yökyläilyt, mutta sitten ajat ne ties minne puuhailemaan. Paha lopettaa sitä nyt, kun ovat sen aloittaneet. Ps. aika normaali ikä nykyään.
 
--
Eipä asiaan kannata puuttua muuten kuin muistuttamalla ehkäisystä. Varaa tytölle aika ehkäisyneuvolaan että saa pillerit kortsun lisäksi. Seksiä nuo varmaan harrastavat jokatapauksessa vaikka sen kieltäisit..:(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huolestunutäiti:
Hei kaikki, nyt olisi hyvät neuvot tarpeen.

14-vuotias tyttäreni on tapaillut jo pidemmän aikaa 17-vuotiasta poikaystäväänsä ja hän on ollut meillä useasti yökylässä ja niin tyttäreni myös hänen asunnollaan. Olen puhunut tyttärelleni seksistä ja sen vaaroista ja hän on kertonut minulle etteivät he vielä harrastaisi seksiä. Tänään kuitenkin siivotessani huomasin tyttäreni roskiksessa käytetyn kondomin. Miten minun pitäisi suhtautua asiaan? Olen hieman hämmentynyt asiasta.
Käytkö mylläämässä tyttären roskiksen? Tuossa tilanteessa ei voi muuta kuin tähdentää ehkäisyn tärkeyttä. Aika luonnollista harrastaa seksiä, jos ovat jo pitempään seurustelleet.
 
mie
Oliko kondomi oikeasti käytetty, eikä vain silleen, että tyttö oli sitä itse tutkinut? Mutta et voi sinänsä "tehdä" mitään...

Mutta sinuna kysyisin tytöltä, onko hoitanut ehkäisyasiat kunnolla kuntoon. Jos kysymys on ihan oikeasti vakituisesta poikaystävästä, niin kehottaisin tyttöä hakemaan e-pillerit. Seksin harrastamista et voi estää - eikä tarvitsekaan.

Nim. neitsyytensä 14v menettänyt silloiselle poikaystävälle
 
Noh
Ehkä opit jotain tästä? Olet kyllä ihan käsittämättömän sinisilmäinen, jos ihan tosissasi kuvittelet, että ne vaan nukkuu yökyläillessänsä. Ei sillä, että seksin harrastamisessa vakituisessa suhteessa olisi mitään pahaa.

Mutta olet varmasti yksi niitä ei-meidän-kulta-äitejä. Teidän tyttö ei varmasti ole maistanut alkoholiakaan ikinä jne jne.
 
Huolestunutäiti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Oliko kondomi oikeasti käytetty, eikä vain silleen, että tyttö oli sitä itse tutkinut? Mutta et voi sinänsä "tehdä" mitään...

Mutta sinuna kysyisin tytöltä, onko hoitanut ehkäisyasiat kunnolla kuntoon. Jos kysymys on ihan oikeasti vakituisesta poikaystävästä, niin kehottaisin tyttöä hakemaan e-pillerit. Seksin harrastamista et voi estää - eikä tarvitsekaan.

Nim. neitsyytensä 14v menettänyt silloiselle poikaystävälle
Hei.

Kondomi oli selvästi käytetty, en sitä enempää viitsinyt alkaa tutkia mutta sisälsi spermaa selvästi. Mitenkään roskista en penkonut, pisti vain silmään..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Mun mielestä noin nuori tyttö ei saisi harrastaa seksiä. Poika on aika paljon vanhempi. Ehkäisykään ei aina estä raskaaksituloa. Sitten olette kusessa.
Ei saisi, mutta miten niitä voit ympäri vuorokautta olla enää vahtaamassa? Tyttö kotiarestiin kunnes on 18 v.?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
14 vuotias :eek: lapsia vielä ja seksiä pitää harrastaa.. voi hyvä luoja.. Noh, onneks sentään tajusivat kortsua käyttää..
14 vuotias on 7-8 luokalla, eikös? Kyllä mun mielestä 14 vuotias on enemmän jo teini tai esiteini tai nuori kuin lapsi!
 
kotijuristi
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikäs olikaan se ikäraja, eli onko tuo poika nyt lain silmissä rikollinen? Tyttöhän on alaikäinen.
Ei haittaa, kun poikakin on.
Suojaikärajahan on 16-vuotta joten poikahan syyllistyy lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön. Näin lievää tapausta tosin katsotaan läpi sormien ja tuomiota ei varmasti tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
NIIN
HUHUHUHUHU!!!!!
Jokainen ihminen aloittaan seksin harrastamisen, kun on siihen itse valmis. Moni tuon ikäinen nykypäivänä jo niin siis tekee.
Se asia ei valitettavasti kuulu sinulle eikä muille. onneksi he käytti ehkäisyä...siitä kannattaa keskustella tyttäresi kanssa..kuinka tärkeää on aina käyttää kumia!!!!!
 

Yhteistyössä