sain keittiön siivottua ja ruuan uuniin, nyt on ihan veto pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
ei todellakaan olis pitäny istua tähän, nyt en sit ainakaan saa jatkettua siivousta... :headwall:

enää 3 makkaria, olkkari, eteinen ja vessa siivoamatta :xmas:

onneks ei oo talo viel kokonaan valmis niin ei tarvi siivota toista vessaa ja kodinhoitohuonetta :laugh:

voi saamattomuuden multihuipennus, mä ärsytän itseäni |O

Alkuperäinen kirjoittaja vakiovieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
sä oot kato harjotellu ton keittiön kans nii et tulis meille jatkaan projektia :xmas:

no perkele, jos mää äkkiä sit syön ja lähden ajeleen :xmas: :D

kiva. voit sitte samalla innolla tehä ruuan kans ku ei tuu itelles nälkä, voin mä sen verran et tyhjennän astianpesukoneen :xmas: :hug:

jes!!

nyt täytyy sitten alkaa keskustella bensakustannuksista ja siitä et kukas meillä sit siivoo kun mä suhaan siivoilemassa palstalaisten keittiöitä? :D
mä tykkään kyl oikeesti siivota muilla, mut en kotona :laugh:
siks mul on niin paljon ystäviä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Muffa:
sä oot kato harjotellu ton keittiön kans nii et tulis meille jatkaan projektia :xmas:

no perkele, jos mää äkkiä sit syön ja lähden ajeleen :xmas: :D

NannaIhanan jälkeen tuut sitten meille! :D

joo sitte teille se voiki paistaa lättyjä iltapalaks :p :p

nyt täytyy sitten alkaa keskustella bensakustannuksista ja siitä et kukas meillä sit siivoo kun mä suhaan siivoilemassa palstalaisten keittiöitä? :D

sponssaiskohan kaksplus :laugh: jos ne ostais sulle 2+ logoilla varustetun silläsiisti auton :saint:

sponssaiskohan kaksplus :laugh: jos ne ostais sulle 2+ logoilla varustetun silläsiisti auton :saint:

aahhhahahahaaa, sillä kelpais posotella B) B) B)

Mäkin siivosin aamulla koko huushollin! Oli siinä aika urakka. Tyttö (2v10kk) auttaa kyllä aina kovasti, ruokaakin on aina tekemässä mun kanssa. Hänen kanssaan saa helposti kahdenkeskistä aikaa kun pienin on nukkumassa ja vanhin eskarissa.:)

noh noh, äläs nyt nannaihana innostu!! |O
lättyjä en sentään paista, se on rasittavaa |O :xmas:

Kyl pannukakkukin kelpaa. :p Ja saa meillä siivota muutakin, ku keittiön. Pikkasen nimittäin mullakin on vielä tämä siivousprojekti kesken. :snotty:

Yhteistyössä