Sain kaverilta joululahjaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anonyymi-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anonyymi-

Vieras
... käytettyjä kynsilakkoja + karkkeja. Oli melkonen järkytys, kun avasin kotona paketin ja sieltä paljastui nuo jutut... Kaikilta muilta kavereilta tuli sentään ns. "kunnon" lahjoja. Lisäksi tämä kyseinen kaveri antoi vasta tänään kaikille lahjat.

Siis mieluummin olisin noita pelkkiä karkkeja toivonu saavani, mutta tuntuu jotenkin siltä että tää on jotain pilkkaa, kun käytettyjä kynsilakkojaki vielä lisäksi.

Miten pitäs menetellä, kehtaanko kysyä kaverilta että miks antoi käytettyjä kynsilakkoja lahjaks...? Vai annanko asian vaan olla...

Suklaalevyn annoin hänelle lahjaksi.

Ja lisäyksenä vielä: ei toki tullut kokonaista karkkipussia, vaan niitä Fazerin Dumle ja Marianne -karkkeja, about. kourallinen. Säälittävin lahja mitä oon ikinä saanu.

Joo no kyllä ny suklaalevyn vastineeksi pitäis vähintään joku risteily, hemmotteluhoito tai vaikka matkalahjakortti saada :laugh:.

Ei kun palautetta kaverille vaan kun seuraavaksi hiekkalaatikolla tapaatte :).

[QUOTE="vieras";27839533]Joo no kyllä ny suklaalevyn vastineeksi pitäis vähintään joku risteily, hemmotteluhoito tai vaikka matkalahjakortti saada :laugh:.

Ei kun palautetta kaverille vaan kun seuraavaksi hiekkalaatikolla tapaatte :).[/QUOTE]

No voi hitsi kun ei voida hiekkalaatikolla tavata, se ikä kun on jo ohitse mennyt. :)

+ mieluummin olisin jäänyt lahjatta, kuin saanut jotain näinkin säälittävää. Suklaalevyn vastineeksi ei kuulu noita sun ehdottamia lahjoja antaa, mutta on se jumalauta kumma, kun ei edes 50 senttiä maksavaa suklaapatukkaakaan viittiny lahjaks ostaa!

Tuota,,, oletteko teini-ikäisiä? Minä en kysyis mitään. Ystävyys on tärkeämpi kuin se ettei joHyvin epätod. että kaverisi halusi vittuilla, eikä kavereille ole mikään pakko antaa lahjoja.

Mä ihmettelisin lähinnä sitä, että on antanut käytettyjä kauneudenhoitotuotteita. Miellän kaikki kynsilakat, meikit yms. henkilökohtaisiksi, voiko lakan kautta voi levitä joku kynsisieni tms. jos kaverilla sattuu sellainen olemaan? Toisekseen kynsilakoissa kai aika useesti on käyttöaikaa avaamisen jälkeen noin vuosi, että jos on ollut avattuna pitkään...

No voi hitsi kun ei voida hiekkalaatikolla tavata, se ikä kun on jo ohitse mennyt. :)

+ mieluummin olisin jäänyt lahjatta, kuin saanut jotain näinkin säälittävää. Suklaalevyn vastineeksi ei kuulu noita sun ehdottamia lahjoja antaa, mutta on se jumalauta kumma, kun ei edes 50 senttiä maksavaa suklaapatukkaakaan viittiny lahjaks ostaa!

Jos on toi hiekkalaatikkoikä jäänyt jo taakse, niin sitten onkin jo korkea aika alkaa myös käyttäytymään sen mukaisesti. Toi lahjoista itkeminen on aika lapsellista.

[QUOTE="vieras";27839611]Mä ihmettelisin lähinnä sitä, että on antanut käytettyjä kauneudenhoitotuotteita. Miellän kaikki kynsilakat, meikit yms. henkilökohtaisiksi, voiko lakan kautta voi levitä joku kynsisieni tms. jos kaverilla sattuu sellainen olemaan? Toisekseen kynsilakoissa kai aika useesti on käyttöaikaa avaamisen jälkeen noin vuosi, että jos on ollut avattuna pitkään...[/QUOTE]

Sama ihmetys oli mullakin, ihme kun ei vielä käytettyä kynsiviilaa tullut mukana... Roskiin lensivät jo noi kynsilakat, en todellakaan rupea edes koittamaan sen kummemmin kynsiini niitä.

[QUOTE="vieras";27839615]Jos on toi hiekkalaatikkoikä jäänyt jo taakse, niin sitten onkin jo korkea aika alkaa myös käyttäytymään sen mukaisesti. Toi lahjoista itkeminen on aika lapsellista.[/QUOTE]

En itke, vaan ihmetyttää miten voi toiselle antaa käytettyjä kynsilakkoja. Sehän kuulostaakin jo erikoiselta, ja sitä se kyllä onkin...

[QUOTE="eee";27839728]Aika lapsellista valittaa kaverin lahjasta. Anna olla.[/QUOTE]

Ja käytettyjen kynsilakkojen antaminen ei ole lapsellista? Ehkä suunnilleen eskarilaisilla se olis ymmärrettävää, mutta ei ikimaailmassa lukioikäiseltä...

Pakkaa ne kynsilakat uudestaan pakettiin ja sano antaessasi:" Olipa kivakun muistit minua, mutta ei sinun tarvitse omista kynsilakoistasi luopua, vain siksi että minä annoin sinulle lahjan. Ole hyvä saat lakkasi takaisin". Ojennat paketin ja hymyilet nätisti päälle.

Siis te olette lukioikäisiä? :D no, sillä ei ollut rahaa mutta halus sua ilahduttaa. Eipä sunkaan lahjas kovin hieno ollut. Turha tuollaisesta mitään sanoa, kiität ja unohdat. Niinkuin kuuluu, sai lahjaksi mitä vaan niin sit kiitetään eikä mouruta.

Hyvä lahjahan toi on jos rahasta pulaa, oon mä usein kaverien kynsilakkoja lainannut, onhan se ihan eri asia kuin vaikka huulipuna. Suklaalevy taas aika tylsä lahja, kynsilakassa ajatusta.

Yhteistyössä